خبرهای داغ:
امام جمعه بیارجمند گفت: راه امام راحل راه ائمه و انبیا و صالحین است و این مسیر هدایتگر ما به سمت نور و روشنایی است و نباید از این مسیر منحرف شویم.
کد خبر: ۹۰۲۴۲۳۷
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام محمد احمدی در در مراسم بزرگداشت مراسم ۱۴ خرداد سالروز رحلت امام خمینی (ره) که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئوولان بخش بیارجمند در حسینیه بزرگ این شهر برگزار شد در سخنانی پیرامون شخصیت آن امام بزرگوار با بیان اینکه امام اتکال به خدا داشت افزود: امروز ما مشکلمان اسن است که خدا در زندگی هایمان کمرنگ شده در صورتی که امام راحل با همین ایمان و اعتقاد قلبی به خداوند متعال توانست با دست خالی انقلابی عظیم را در جهان هدایت و رهبری کند.
وی افزود: امام دشمن شناس و بصیر بود و با تفکر و سعه صدر و هوشیاری و زیرکی کار‌ها را پیش می‌برد و این انقلاب بزرگ اسلامی که در عصر حاضر بی نظیر است تحت هدایت‌های داعیانه این امام بزرگوار هدایت و راهبری شد.
امام جمعه بیارجمند با بیان اینکه امام یک حقیقت همیشه جاودان است افزود: حقیقت یک چیز عینی و واقعی است که در طول دوران محو و ناپدید نمی‌شود و امام راحل امروز که قریب به ۳۰ سال از ارتحالشان می‌گذرد گویی هنوز زنده هستند و سخنان ایشان هدایتگر و راهگشای کشور و جهانیان است.
وی با تاکید بر حرکت در مسیر و خط امام راحل و جدا نشدن از این مسیر گفت: راه امام راحل راه ائمه و انبیا و صالحین است و این مسیر هدایتگر ما به سمت نور و روشنایی است و نباید از این مسیر منحرف شویم.
احمدی با تاکید بر مبارزه با استکبار و مستکبر در مکتب امام راحل گفت: امام با الگو از قرآن کریم مبارزه با استکبار و مستکبرین و دفاع از مظلومین عالم را یک اصل اساسی می‌دانستند و بر این اعتقاد راسخ قرار داشتند که باید با دشمنان اسلام مبارزه کرد و تا آن‌ها را از پای نینداخت از مبارزه دست برنداشت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت انتخاب مقام معظم رهبری به ولایت امت اسلام بعد از ارتحال امام گفت: اطاعت از رهبری بر همه ما واجب است و باید مطیع امر رهبر باشیم.
امام جمعه بیارجمند نعمت ولایت را بسیار بزرگ برشمرد و افزود: باید قدر نعمت ولایت را بدانیم چرا که ما الان می‌بینیم که کشور‌هایی که امام و، ولی ندارند چگونه در راه مبارزه با دشمنان شکست می‌خورند چرا که امت با ولایت معنا پیدا می‌کند و این دو مکمل یکدیگر هستند و اگر یکی نباشد آن دیگری معنای واقعی پیدا نمی‌کند.
احمدی با اشاره به شب‌های قدر و تاکید بر استفاده از این فرصت‌ها برای پالایش روح و توبه و استغفار بر استفاده از روز‌های پایانی ماه رمضان و پاک کردن روح از زنگار گناه تصریح کرد.
همچنین با هماهنگی ستاد برگزاری ارتحال امام خمینی بیارجمند، مسابقه کتبی از وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام نیز برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها