خبرهای داغ:
رئیس شورای همانگی تبلیغات اسلامی تهران تاکید کرد:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: امسال باید روز قدس قوی تر از هرسال برگزار شود و نهضت بیداری اسلامی و فلسطین و جبهه مقاومت بیش از هر زمانی قدرت خود را به رخ دنیا بکشد، این ایام شاهد بودیم که فلسطینی‌ها از بلندی‌های جولان، اسراییل را موشک باران کردند.
کد خبر: ۹۰۲۴۲۳۱
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ حجت الاسلام والمسلمین محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان تهران در مراسم سالگرد بزرگداشت امام خمینی(ره) در مشجد امام خمینی قزوین با تسلیت ایام شهادت امیرمومنان و سالگرد ارتحال امام راحل اظهار کرد: وجود مبارک امیرمومنان، امامی است که سیره ایشان الگوی کاملی برای همه انسان‌های طالب حقیقت و کمال است.
وی افزود: شیعه امام علی(ع) پیرو ایشان است و در تمام امور از امام خود تبعیت می‌کند، باعث افتخار است که در دورانی زندگی می‌کنیم که یکی از شاگردان مکتب امام علی(ع) رهبری یک نهضت الهی را به دست گرفت و مردم بیدار و انقلابی ایران به او لبیک گفتند و نتیجه این حرکت تشکیل یک حکومت مبتنی بر ولی فقیه شکل بود.
این مقام مسئول اذعان کرد: هنوز جامعه امروز نتوانسته معرفت لازم را نسبت به امام پیدا کند، تمام افتخار امام راحل این بود که سیره اهل بیت را در جامعه اسلامی جامعه عمل بپوشاند و ایشان این کار را انجام داد و آنچه در سیره امامان خوانده بود توسط ایشان عملیاتی شد.
وی یادآور شد: امام علی(ع) زمانی که خبردار می‌شود فرماندار و نماینده ایشان در مهمانی اشرافی بصره حضور پیدا کرده که در کنار این سفره محرومان حضور ندارند و ثروتمندان مهیمانان این سفره هسنند، نامه ای عتاب آلود به او می‌نویسد که محتوای این نامه در نهج البلاغه آمده است.
امام جمعه ورامین ادامه داد: امیرمومنان با خبردار شدن از شرکت فرماندار خود نامه ای خطاب به وی نوشتند و گفتند، برای هر مامومی یک پیشوایی است که باید از او پیروی کند، من از دنیای شما به دوقرص نان و جامه ای ساده قناعت کرده ام؛ اما شما نمی‌توانید مثل من زندگی کنید اما می‌توانید با ورع زندگی کنید و اهل صداقت باشید، سوگند به خدا از دنیای شما طلا و نقره نیندوختم و از زمین دنیا حتی یک وجب دراختیار نگرفته ام.
وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) پیاده کننده سیره علوی در جامعه بود، گفت: امام به مسئولان نظام با صراحت می‌فرمودند؛ یک تار موی کوخ نشینان را با کاخ نشینان عوض نمی‌کنم و به مسئولان توضیه میکرد زندگی زاهدانه و ساده داشته باشید و همراه مردم زندگی کنید و این نگاه امام برگرفته از سیره علوی است.
محموی عنوان کرد: روز قیامت روزی است که هرکس را با امامش می‌شناسند، بنابراین باید در سیره و روش از امام خود الگو بگیریم و شبیه امام خود باشیم، این دنیا برای رشد و تکامل ما آفریده شده اما اگر اسیر زرق و برق دنیا شویم این دنیا همچون مار کشنده ای می‌شود که ما را هلاک می‌کند.
وی عنوان کرد: در دورانی زندگی می‌کنیم که بیش از هر زمانی نیازمند عمل به سیره علوی هستیم، امام خمینی با تبر ابراهیمی نمرود زمان را نابود کرد و جوانان و جامعه و ملت ما را از رذالت ها بیرون کشید و عزت بخشید، زمان شاه ما ذلیل بودیم و امریکایی‌ها بر تمام شئون ما تسلط داشتند و فرهنگ ما تحت تاثیر فرهنگ استکبار بود امام با اقتدا به جد بزرگوارش و الهام از مکتب عاشورا، زیر بار ذلت نرفتند.
رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان تهران ابراز کرد: امام راحل در پانزدهم خرداد سال ۴۲ با فریاد آتشین بر امریکا و شاه، زمینه ساز تشکیل حکومت اسلامی شدند، آنهایی که امروز فکر می‌کنند که مدافعان حرم برای پول و مادیات به میدان مبارزه میروند، باور کنند فرهنگ دینی ما عاشورایی است این کج فهمان و‌ کج ذهن‌ها، زحمت و ایثارگری مدافعان حرم را با مادیات میسنجند و فرهنگ شهادت طلبی را نمی‌فهمند.
وی تصریح کرد: امروز مردم بحرین، یمن، نیجریه افغانستان و سوریه فرهنگ ایثارگری و شهادت طلبی را از ما الگو گرفته اند و امریکا و اسراییل از این فرهنگ هراس دارند و ما با این فرهنگ و روحیه به زودی اسراییل را از صحنه روزگار محو خواهیم کرد.
امام جمعه ورامین بیان کرد: چهل سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و شاهد کودتا، توطئه فتنه، انحراف و شهادت و ترور، علیه مردم و انقلابمان بودیم و در دوران خلف صالح امام این دوراندیشی ۳۰ ساله مقام معظم رهبری انقلاب ما را حفظ کرده است، اگر داغ امام هیچ گاه در دل ما التیام نمی‌پذیرد اما خوشحال هستیم اگر روح الله غروب کرد امام سید علی خامنه ای طلوع کرد.
وی اضافه کرد: در آن روز که امام راحل رحلت کرده بودند رسانه‌های دنیا گمان می‌کردند با رحلت امام بساط انقلاب جمع خواهد شد؛ اما با مشاهده مدیریت رهبر معظم انقلاب از این تفکر خود ناامید شدند و به کارشکنی‌های خود ادامه دادند.
این مقام مسئول عنوان کرد: مدیریت رهبری همراه با عزت و اقتدار است که برگرفته از فرهنگ علوی است و مایه مباهات است که این انقلاب با این همه دشمن روز به روز به پیروزی نزدیک می‌شود.
وی با اشاره به نزدیکی روز قدس گفت: امسال باید روز قدس قوی تر از هرسال برگزار شود و نهضت بیداری اسلامی و فلسطین و جبهه مقاومت بیش از هر زمانی قدرت خود را به رخ دنیا بکشد، این ایام شاهد بودیم که فلسطینی‌ها از بلندی‌های جولان، اسراییل را موشک باران کردند.
محمودی افزود: امروز اسرائیل بیش از هر زمان دیگری در برابر جبهه مقاومت زمین گیر شده است و بزودی فریاد همه آزادگان بلند خواهد شد که "مرگ بر اسرائیل"؛ ما امروز به این فرهنگ و عملیاتی کردن راه امام در برابر امریکا نیاز داریم هر زمانی که از این روحیه عقب افتادیم و این روحیه کمرنگ شد و دل به امریکایی‌ها دلخوش کردیم، ضرر کردیم.
وی با بیان اینکه رهبری در داستان برجام از روز اول فرمودند من به غربی‌ها خوشبین نیستم و قابل اعتماد نیستند، گفت: امریکایی‌ها وفادار به پیمان نیستند، در مذاکرات صورت گرفته ثابت شد امریکا بدعهد، خائن و مستکبر چگونه در برابر ملت ما خیانت می‌کند و امروز هم نوبت اروپاست.
رئیس شورای تبلیغات اسلامی تهران اذعان کرد: ما از دولت و دستگاه دیپلماسی می‌خواهیم از فرمایشات رهبری در موضوع برجام و غیرقابل اعتماد بودن اروپایی‌ها تخطی نکند.
وی تاکید کرد: وقت آزمون و خطای غربی‌ها گذاشته است، ملت و کشور ما با فرصت اقتصادی خدادادی می‌تواند استقلال خود را حفظ کند و تا به امروز در برابر همه تهدیدات ایستاده و همچنان ثابت قدم در برابر استکبار می‌ایستد؛ زیرا ملت ما اهل سازش و تسلیم در برابر دشمن نیست.
این مقام مسئول با بیان اینکه باید قدردان این انقلاب باشیم، گفت: تحرکات دشمن نشانه اقتدار نیست، بلکه نشانه ضعف آنها در برابر اقتدار و صلابت ایران اسلامی است، اما بدانیم دشمن آرام نمی‌نشیند و در عرصه جنگ نرم در حال جنگ با ماست، صدها شبکه ماهواره ای و رسانه‌های فضای مجازی درحال فعالیت است، باید بیدار باشیم و اعتقادات جوانان خود را محکم کنیم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها