خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد (ع) قزوین گفت: امام خمینی(ره) مظهر تقوا، ایمان، اخلاص، اعتقاد و اعتماد مستحکم به کمک الهی بود و همچنین اسوه شجاعت و پایداری در راه هدف بودند.
کد خبر: ۹۰۲۴۲۲۵
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

حجت الاسلام حسین عدالتی شربیانی مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع ) قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج ضمن تسلیت ایام رحلت معمار کبیر انقلاب اظهار کرد: حضرت امام خمینی ( ره) حق بزرگی بر گردن ملت ایران و جهان اسلام دارد و با نام انقلاب اسلامی هم ملت ایران هم جهان اسلام را جاودانه کرده و امروز برکت نظام جمهوری اسلامی ایران از حرکت عظیم امام راحل ( ره) و انفاس قدسی ایشان و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای ( مدظله العالی) است.
وی خاطر نشان کرد: آرمان های امام(ره) برای مردم، حفظ وحدت در پرتو ولایت فقیه و استمرار و حفظ انقلاب و شعارهای انقلاب بود و از جمله آرمان‌های امام(ره) برای مسئولان، خدمت بی‌وقفه و تلاش برای محرومیت‌زدایی و پرهیز از اشرافی‌گری و حفظ عزت و استقلال کشور بود.
عدالتی بیان کرد: اصول و آرمان امام(ره) برای کشورهای اسلامی نیز برگشت به هویت دینی خود و وحدت و همدلی و قیام برای استقلال و عزت و امنیت ملت‌های مسلمان است و این پیام مهمی ست که تا زمانی که مورد توجه نباشد خطر تروریسم و ارتجاع گریبان این ملت‌ها را رها نخواهد کرد.
این مسوول عنوان کرد: حماسۀ امام خمینی ( ره) روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد و ۲۲ بهمن نقاط عطف تاریخ این ملت اند،امام خمینی ( ره) پیوسته از ۱۵ خرداد،۲۲ بهمن و روز قدس سخن گفت و آنها را جاودانه کرد و راه و کلام ایشان مشعل فروزان،عزت و عظمت این ملت بوده، چنانچه پیوسته فریاد کشیدند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و چنین شد و خواهد شد.
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین افزود: امام خمینی ( ره) در خصوص قیام پانزده خرداد فرمودند: « روز پانزده خرداد در عین حال که چون عاشورا، روز عزای عمومی ملت مظلوم است، روز حماسه و تولد جدید اسلام و مسلمانان است، بزرگداشت روز حماسه آفرین پانزده خرداد، بزرگداشت ارزش های انسانی در طول تاریخ است».
وی گفت: امام خمینی(ره) مظهر تقوا، ایمان، اخلاص، اعتقاد و اعتماد مستحکم به کمک الهی بود و همچنین اسوه شجاعت و پایداری در راه هدف بود.
عدالتی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ابراز کرد: ایشان فرمودند علت موفقیت امام(ره) جذب دل‌های مردم و به ویژه جوان‌ها بود؛ ایشان مصادیق و علل جذابیت امام(ره) و راه امام برای جوانان را تشریح کردند و فرمودند اگر می‌خواهیم راه امام(ره) یا همان انقلاب با ارزش‌هایش ماندگار باشد باید این جذابیت‌ها را حفظ کرده و پرورش بدهیم.
این مسوول در خاتمه تصریح کرد: برای آشنایی و جذب جوانان به امام(ره) و انقلاب باید جذابیت‌های شخصیتی امام(ره) و شعارها و اصول ایشان که برای نسل جوان هنوز جذابیت دارد تبیین و شناخته شود.
4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها