خبرهای داغ:
هادی سیاسی با بیان اینکه گفتمان امام(ره) هنوز تبیین نشده است، گفت: سه وظیفه امام(ره) در ایران بیرون کردن شاه، پایه‌گذاری نظام اسلامی و رساندن پرچم اسلام به دست صاحبش بود که دو مورد اول اتفاق افتاده اما در مورد سوم کم کم به آخرالزمان نزدیک می‌شویم و این امر نیز محقق می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۴۲۱۲
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸

گفتمان امام خمینی(ره) هنوز تبیین نشده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جمشید قاسمی در نشستی که به مناسبت بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در سالن اجتماعات اتاق اصناف همدان با حضور فرماندهان پایگاه‌ها و مسئولین اتحادیه‌ها و بسیجیان برگزار شد، ضمن تسلیت رحلت امام(ره) و فرا رسیدن لیالی قدر، اظهار داشت: مظلومیت حضرت علی (ع) آنقدر بالا است که ما هنوز پس از گذشت یک هزار و 400 سال قدر آن را ندانستیم.

وی گفت: در ایام ضربت خوردن امیرالمومنین حضرت علی(ع) بسیار توصیه شده که این شب‌ها را قدر بدانیم و بیدار ماندن در شب احیاء نورانیت دارد و مقدرات همه ما در این شب‌ها نوشته می‌شود و برای یکسال تدبیر می‌شود.

این هادی سیاسی در ادامه افزود: امام خمینی (ره) کسی است که خود را مرید رسول خدا(ص) می‌داند و یکی از شاگردان مکتب رسول الله (ص) است و زمانی که حیات، جنگ و صلح ایشان را باهم مقایسه می‌کنیم شباهت دارند.

وی با بیان اینکه امام(ره) یک منشور چند بعدی است و گفتمان امام(ره) هنوز تبیین نشده است، تصریح کرد: سه وظیفه امام(ره) در ایران بیرون کردن شاه، پایه‌گذاری نظام اسلامی و رساندن پرچم اسلام به دست صاحبش بود که دو مورد اول اتفاق افتاده اما در مورد سوم کم کم به آخرالزمان نزدیک می‌شویم و این امر نیز محقق می‌شود.

قاسمی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از بدو به وجود آمدنش در منطقه دشمن دارد، با اشاره به بحث برجام تاکید کرد: مقام معظم رهبری در مورد بحث برجام نیز همین مباحث را مطرح کردند و بیان کردند که آنها با اهدافی که ما داریم مخالف هستند چراکه در بین 198 کشور دنیا، جمهوری اسلامی علم حاکمیت الهی را بلند کرده است.

وی گفت: همه کشورهای اطراف ما به قدرت جمهوری اسلامی واقف هستند اما در حوزه اقتصادی مشکل داریم و دشمن نیز این را می‌داند و اعلام کرده که از بحث معیشت مردم علیه خودشان استفاده می‌کنیم.

این کارشناس سیاسی در ادامه عنوان کرد: نگاه به بیرون ما را فلج می کند ما باید به تولیدکنندگان بها دهیم و راه نجات ما این است که روی پای خود بایستیم و اقتصاد را از درون فعال کنیم و اگر کنترل نکنیم این تبدیل به آسیب می‌شود.

وی در خصوص هوشیاری نسبت به دشمن بیان کرد: مهمترین بحت هوشیاری نسبت به دشمن است چراکه دشمن، دشمن است و می‌خواهد ما را زمین بزند و در دشمنی خود تعلل نکرده است.

قاسمی افزود: مسئولان در یک آزمون بزرگ برای عزت و افتخار نظام هستند و برای ما یک سرمایه حیاتی است و در برخورد خود،  عزتمندانه برخورد کنند که حیثیت مردم را لکه دار نکنند.

وی تصریح کرد: مسئولین جمهوری اسلامی شب و روز نباید داشته باشند و باید همیشه فعالیت داشته باشند و این همان آزمون بزرگ است که حضرت آقا فرمودند.

این هادی سیاسی در خصوص اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: اگر مسئولین و مردم ما اقصصاد مقاومتی را حفظ کنند ما روی پای خود می‌ایستیم و به این باور می‌رسیم که موج‌های مثبتی ایجاد می‌شود اما اگر نگاه ما به کدخدا باشد این به ما آسیب می‌زند و به عهد خود وفا نمی‌کند.

وی گفت: امیدواریم مسئولین و دست اندرکاران و آنهایی که تصمیماتشان در کشور اثرگذار است به این نتیجه برسند که مردم ما قابل اعتماد هستند و لیاقت بهترین‌ها را دارند و در این چند سال که از انقلاب گذشته پای انقلاب ایستادند بنابراین خود ما باید به این هم‌افزایی برسیم که بتوانیم کشور را از این وضع نجات دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات