خبرهای داغ:

بیست و نهمین مراسم سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی با حضور پرشور مردم در شهرستان‌ امیدیه برگزار شد

این مراسم با قرائت قرآن کریم آغاز و در ادامه حجت الاسلام والمسلمین کرمانشاهی به سخنرانی درخصوص اندیشه‌های رهبر کبیر انقلاب به سخنرانی پرداخت.
کد خبر: ۹۰۲۴۱۷۴
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان از امیدیه، به مناسبت بیست و نهمین سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی مراسم بزرگداشتی با حضور امام جمعه ، فرماندار ، روحانیون ، مسئولين ادارات ، نيروهاي نظامي و انتظامي ، سپاه ، بسيج و جمعی از اقشار مردم امیدیه ظهر دیروز در مسجد جامع شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین کرمانشاهی خطیب توانمند و از یادگاران دفاع مقدس، ضمن تسلیت سالگرد ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی ، به تبیین شخصیت امام راحل(ره) پرداخت و گفت: اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران مبتنی بر تفکر و انديشه های جاودان امام خمينی(ره) است.

وي به نقش امام راحل در پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و افزود: امام خمینی(ره) توانست با رهبری حکیمانه خود زمینه استقرار نظام جمهوری اسلامی را در کشور رقم بزند و امروز وظیفه همگان است که از دستاوردهای نظام و  آرمانهای امام راحل(ره) حراست کنند.

حجت الاسلام کرمانشاهی با بيان اين که بايد الگوپذيري خود از امام(ره) را تقويت کنيم، اظهار داشت: انديشه ها و باورهای امام خمينی(ره) همواره مبتنی بر مردم داری، محروميت زدايی و بر پايه عدل و آرمانهای اسلامی استوار بود.

وی يكی از استحكامات و پايه های محكم نظام جمهوری سالامی ايران تا امروز را، ترويج نشر و تبیین آثار اندیشه‌های ناب حضرت امام خمینی(ره) و زنده نگه‌داشتن نام و یاد ايشان دانست.

وی در پایان با یادآوری قیام 15 خرداد گفت: سرآغاز پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه 1357 همين قيام 15 خرداد بود که باعث تسریع در روند شکل‌گیری مبارزات و انقلاب اسلامی شد.

مراسم بزرگداشت رحلت حضرت امام خمینی(ره) ساعت 11 صبح یکشنبه 13 خردادماه باحضور فرماندار، فرمانده سپاه،روحانیون، مسئولان و دیگر اقشار مختلف مردم شهرستان امیدیه در مسجد جامع برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها