خبرهای داغ:
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در آیین گرامیداشت ارتحال امام در مسجد طوبی، با تاکید به اینکه جامعه امروز نیازمند تفکر و اندیشه های امام راحل است، گفت: متاسفانه عده ای تلاش می کنند این اندیشه ها به فراموشی سپرده شوند.
کد خبر: ۹۰۲۴۱۷۰
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی افزود: اندیشه و مسیر حرکت امام راحل به تاسی از سیدالشهدا(ع) و فرهنگ عاشورا بود بر همین اساس طاغوت با تبعید کردن امام تلاش کرد مانع حرکت ایشان شود.

وی ادامه داد: امام راحل پس از تبعید نه تنها دست از حرکت الهی خود برنداشت بلکه از همه داشته های خود گذشت تا بتواند حرکت خود را به سرانجام برساند که شهادت فرزندش شهید مصطفی خمینی(ره) مصداق آن است.

دلبستگان غرب تلاش می کنند اندیشه های امام فراموش شود

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: اندیشه امام حرکت بر مسیر سیدالشهدا(ع) برای مبارزه با دشمن بود که با انقلاب اسلامی استکبارستیزی را مبانی اصول انقلاب بنا نهاد و اکنون عده ای دلبسته به غرب تلاش در فراموشی چنین مبانی مهمی دارند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به ابعاد مختلف شخصیتی امام راحل، اظهارداشت: امام راحل در عرصه جهاد مبارزی خستگی ناپذیر است که سازش با دشمن را برنمی تاید ولی در خانواده همین فرد پدر و همسری مهربان است که لطافت روحی اش را می توان در رفتارهایش با خانواده به خوبی دریافت.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: امام راحل به قدری به کانون خانواده اهمیت می دهد که روزی هنگام عقد زوج پزشکی به یادگاری برای آن ها سازش با همدیگر را مرقوم می کنند و از این رو می توان پی ابعاد شخصیتی ایشان برد، ابعادی که برای درک آن قرن ها زمان لازم است.

دلبستگان غرب تلاش می کنند اندیشه های امام فراموش شود

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خطاب به بانوان شرکت کننده در آیین گرامیداشت امام راحل یادآور شد: مادران و بانوان جوان توجه کنید امام چگونه به اهمیت خانواده و سازش زوجین با یکدیگر توجه دارند و به آن توصیه می کنند، موضوعی که امروز دشمن کانون آن را هدف قرار داده تا بتواند با تزلزل آن به اهداف خود برسد.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: امام راحل برای کشورمان عزت و امنیت آورد و با همه توان در برابر استکبار ایستاد تا کشورمان زیر یوغ ابرقدرتی نباشد بنابراین باید هوشیار باشیم که دشمن به عناوین مختلف تلاش در کمرنگ کردن ارزش ها همچون اندیشه های امام راحل دارد.

آیین گرامیداشت ارتحال امام راحل به همت بسیج جامعه زنان سپاه غدیر تبریز و با همکاری حوزه های محلات و دانش آموزی این ناحیه در مسجد طوبی برگزار شد.

ارسال نظرات