خبرگزاری بسیج: نشست خبری بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با حضور اصحاب رسانه در ناحیه مقاومت بسیج رباط کریم برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۴۱۶۳
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۲

جناب سروان "موسی چهار داغی" دبیر برنامه های بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) شهرستان رباط کریم در جمع خبرنگاران گفت: 3500 خواهر و برادر بسیجی و غیر بسیجی در قالب 100 دستگاه اتوبوس از شهرهای رباط کریم، پرند و نصیرشهر جهت تجدید بیعت و میثاق عاشقان امام به حرم امام خمینی(ره) اعزام خواهند شد و حضور این عزیزان مشت محکمی به  یاوه گویان خواهد بود و نشان خواهد داد که ما همچنان مطیع فرمایشات امام خمینی، ولایت فقیه و رهبری خواهیم بود.

وی گفت: ریئس ستاد ارتحال امام خمینی(ره) شهرستان رباط کریم "حجت الاسلام و المسلمین محمدی نژاد" امام جمعه شهرستان رباط کریم است و نحوه ثبت نام برادران و خواهران از طریق مساجد، پایگاه ها و مدارس خواهد بود و به خاطر تقاضای زیاد مراجعین جهت حضور در برنامه، اولویت اعزام با نوجوانان یا افرادی خواهد بود که برای اولین بار در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) شرکت می کند.

وی در ادامه برنامه هایی همچون قدردانی از خادمین روح الله، نشست های بصیرتی، سیاه پوش کردن شهر، تبلیغات میدانی، برنامه های فرهنگی و افتخار میزبانی از دو شهید گمنام که به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اجرا خواهد شد، اشاره کرد.

جناب سروان "موسی چهار داغی" در پایان گریزی به فرمایشات آیت الله خامنه ای که فرموده اند:" ما این انقلاب اسلامی را مدیون فداکاری حضرت امام(ره) داریم، کردند و گفتند: امام خمینی برای ما زنده است و تاکیدات رهبری، فرمایشات و اهداف امام خمینی را به روزتر و ملموس تر نشان می دهد.

ارسال نظرات