«بسیج» از 14 خرداد شهرستان مرزی آستارا گزارش می‌دهد

برگزاری عزاداری خیابانی آستارایی‌ها به مناسبت ارتحال امام/ سیره امام اعتماد نکردن به آمریکا و اروپائی‌ها است

مراسم بیست و نهمین سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی در آستارا با برپایی عزاداری خیابانی مردم این شهرستان بندری برگزار و شرکت‌کنندگان در آن اعتماد نکردن به آمریکا و اروپایی‌ها را به‌عنوان سیره امام نام بردند.
کد خبر: ۹۰۲۴۱۶۲
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان آستارا صبح امروز مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی در مسجد محمد رسول‌الله (ص) شهر آستارا برگزار شد.

امام‌جمعه شهرستان آستارا با اشاره به سیره حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: اگر سازش با دشمن جواب می‌داد، بهترین فرد دارای صلاحیت برای سازش خود امام راحل (ره) بودند، چرا امیرالمؤمنین با معاویه سازش نکردند؟ بله یک عده به امیرالمؤمنین سازش را تحمیل کردند، در جنگ صفین که دشمن قرآن بر سرنیزه‌ها کردند، امیرالمؤمنین را وادار به مذاکره و سازش با معاویه کردند.

کاظم حافظ نیا با اشاره به اینکه امیرالمؤمنین هم اسیر یک عده خواص بی‌بصیرت شدند افزود: خوارج مصداق بارز خواص بی‌بصیرت هستند، جانباز هستند، در رکاب امیرالمؤمنین شمشیر زدند اما بصیرت نداشتند.

امام‌جمعه شهرستان آستارا با بیان اینکه امیرالمؤمنین علی (ع) فرمودند به عمروعاص و معاویه اعتماد نکنید گفت: امروز عمروعاص و معاویه زمانه آمریکا و اروپایی‌ها هستند.

حافظ نیا نکاتی در خصوص برجام عنوان کرد و گفت: دشمن هیچ‌وقت نمی‌خواهد ما برد داشته باشیم، آن‌هایی که می‌گویند ما به دنبال برد برد با آمریکا بودیم، نخیر، آمریکا آمده بود تا برد یک‌طرفه داشته باشد که در بعضی زمینه‌ها بردش یک‌طرفه بود، برد آنچه نباید می‌برد و کرد آنچه نباید می‌کرد.

امام‌جمعه شهرستان آستارا با اشاره به سیره عملی امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: سیره امام راحل همان چیزی هست که مقام معظم رهبری تبیین می‌کنند و معتقد هستند به اروپایی‌ها اعتماد نکنید.

حافظ نیا با اذعان به این نکته که دشمنان در حال تلف کردن زمان هستند افزود: اعلام کردند تا دو هفته باید تکلیف برجام مشخص شود درحالی‌که بیش از یک ماه از زمان گذشته و تکلیف برجام مشخص نشده است.

وی با بیان اینکه وقتی حرف از رهبری می‌زنیم نباید صرفاً شعار باشد و در عمل باید مطیع رهبری بود خاطرنشان کرد: در اسلام حکومتی به بزرگی حکومت جمهوری اسلامی نداشتیم پس انقلاب یار سست و بی‌اراده نمی‌خواهد بلکه انقلاب یار مقتدر و قوی می‌طلبد.

به گزارش بسیج، قبل از شروع رسمی مراسم سالروز ارتحال امام خمینی(ره) شهر آستارا، عزاداری خیابانی با حضور مردم و مسئولین از مقابل سپاه ناحیه آستارا به سمت مسجد محمد رسول‌الله این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات