مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان گفت: بزرگ‌ترین دستاوردهای امام حاکمیت اسلام، ارزش‌های دینی و دکترین ولایت‌فقیه بود.
کد خبر: ۹۰۲۴۱۵۹
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لاهیجان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ستار علیزاده عصر امروز در بیست و نهمین سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در مسجد جامع لاهیجان اظهار کرد: انقلاب‌های زیادی در عصر کنونی به وقع پیوست اما همه آن‌ها تقریباً می‌توان گفت جنبه مادی و دنیوی داشته است.

وی انقلاب اسلامی را انقلابی الهی و متکی بر مردم برشمرد و افزود: انقلاب اسلامی به‌عنوان مردمی‌ترین، فرهنگی‌ترین، جامع‌ترین انقلاب عصر کنونی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان گفت: قطعاً انقلاب اسلامی به‌عنوان یک هدیه و نعمت الهی محسوب می‌شود و همه ما باید قدر این هدیه و نعمت الهی را که مرهون زحمات و تلاش‌های بزرگان و شهدا است باشیم.

علیزاده با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی و با تاکید بر اینکه دست آوردهای انقلاب اسلامی قابل‌مقایسه با سایر دستاوردهای نیست خاطرنشان کرد: پیروزی بزرگی نصیب جامعه ایمانی، انقلابی، دینی، قرآنی به‌واسطه‌ی این حرکت ایمانی امام بزرگوار نصیب جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی افزود: یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای حضرت امام حاکمیت اسلام، ارزش‌های دینی، قرآنی و دکترین ولایت‌فقیه بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با اشاره به اینکه استکبار جهانی به سردمداری رژیم صهیونیستی در تلاش است تا ایران و انقلاب آن را به چالش بکشد گفت: آمریکا و ایادی آن اسرائیل سعی دارند تا انقلاب اسلامی را به چالش بکشند ولی دشمن بداند ملت ایران کارنامه درخشانی دارد و بحران‌های زیادی را پشت سر گذاشته است.

علیزاده با اشاره به جنگ هشت سال دفاع مقدس و هزینه‌های سنگینی همچون فتنه 88 گفت: ملت ایران ثابت کرده که پای آرمان‌های شهدا، امام و ولایت‌فقیه محکم‌تر از هر زمان ایستاده و از آرمان‌های خود کوتاه نمی‌آید.

به گزارش بسیج، در پایان این مراسم معنوی برادر ابوذر روحی مداح اهل‌بیت عصمت طهارت بانوای دل‌نشین خود به نوحه‌سرایی پرداخت و حاضرین هم به عشق حضرت امام خمینی (ره) به سینه‌زنی پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات