خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار:

امام خمینی(ره) روحیه خود باوری را در ملت بزرگ ایران احیاء کرد

فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: حضرت امام(ره) روح عزت را به مسلمانان داد و روحیه خود باوری را در ملت بزرگ ایران احیاء کرد.
کد خبر: ۹۰۲۴۱۳۷
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳

امام خمینی(ره) روحیه خود باوری را در ملت بزرگ ایران احیاء کردسرهنگ سیدجواد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره)سبب بروز تحولات و دگرگونی‌های عظیم در جهان اسلام شد.

وی به شخصیت حضرت امام(ره) اشاره کرد و گفت: حضرت امام(ره) عزت و آبرو برای انقلاب اسلامی ایران به ارمغان آورد و عامل بیداری تمام مسلمانان در سراسر جهان شد.

فرمانده سپاه ناحیه بهار افزود: افکار و اندیشه‌های حضرت امام(ره) زنده است و صاحبان اندیشه امروز از امام راحل باید درس بگیرند.

وی عنوان کرد: امام خمینی (ره) با حکومت زورگویان و ظالمان مبارزه کرد و در مقابل آنها ایستاد و این ایستادگی به واسطه ایمان و با اتکاء به خداوند میسر شد.

حسینی تصریح کرد: امام راحل یک رهبر کاملاً عقیدتی بود و دایره رحمت این امام راحل در محور اخلاق بوده که دنیا شیفته اخلاق امام(ره) شد.

وی حضرت امام خمینی (ره) را رهبری بی‌ادعا دانست و گفت: موقعیت و جاذبه امام(ره) در میان مردم به ویژه توجه به قشر محروم و مستضعف ستودنی است و امام راحل عاشقانه و تمام وقت در خدمت انقلاب اسلامی و محرومان بود.

فرمانده سپاه ناحیه بهار در ادامه به ویژگی‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اشاره کرد و گفت: خوش اخلاقی و اخلاق سیاسی، توجه به محرومان، ایجاد وحدت و توکل به خدا از جمله ویژگی‌های رهبر فرزانه انقلاب بوده است.

وی تاکید کرد: امام خمینی(ره) خود را برای خدا تربیت کرده بود و بنده خالص خدا شده بود و هر چه را که تشخیص می‌داد و در آن رضایت الهی بود آن را انجام می‌داد.

حسینی در پایان گفت: حضرت امام(ره) روح عزت را به مسلمانان  داد و روحیه خود باوری را در ملت بزرگ ایران احیاء کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار