خبرهای داغ:
نماینده مردم شهرستان رزن در مجلس شورای اسلامی:

راه‌حل تمام مشکلات کشور وحدت و پیروی از رهبری است

نماینده مردم شهرستان رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌حل تمام مشکلات کشور وحدت و همدلی و تکیه و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۹۰۲۴۱۲۸
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹

راه‌حل تمام مشکلات کشور وحدت و پیروی از رهبری استبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، حسن لطفی در مراسم بزرگداشت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) در رزن اظهار کرد: وقتی تاریخ را مطالعه می‌کنیم، می‌بینیم بارزترین ویژگی تمام انسان‌های بزرگ که به نیکی از آنها یاد می‌شود این بوده که به دنبال برپایی عدالت بودند و در رأس همه آنها امام علی (ع) بوده است.

وی افزود: با مطالعه زندگی امام خمینی(ره) می بینیم که ایشان نیز در راه برقراری عدالت تلاش‌های خستگی ناپذیری داشتند.

نماینده مردم شهرستان رزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام(ره) چندین هدیه برای کشور و مردم ما به ارمغان آوردند که اولین آنها آزادی بود، گفت: ایشان توانستند با شجاعت تمام عمال پهلوی و غربی‌ها را از کشور خارج کنند و حکومتی تشکیل دهند که خود مردم در آن مسئول خود باشند.

وی ابراز داشت: دومین موضوع مهم برابری افراد در برابر قانون بود و سومی نیز برادری بود، یعنی تمام مردم با هم برادر هستند و امت واحدی تشکیل می دهند.

لطفی خاطر نشان کرد: متاسفانه آرمان‌ها و اهداف امام(ره) امروز دچار تحریف و آسیب شده و عده‌ای همه چیز را به استثمار خود درآورده‌اند و باعث بروز مشکلاتی از جمله مشکل اقتصادی در کشور شده‌اند.

وی گفت: ما علاوه بر مشکلات داخلی، مشکلات خارجی نیز داریم که راه حل تمام این مشکلات وحدت و همدلی و تکیه و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار