خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: بدترین آسیب انقلاب تحریف شخصیت رهبر انقلاب، امام خمینی(ره) است که امروز در دستور کار دشمنان داخلی و خارجی بوده و اگر موفق شوند انقلاب آسیب خواهد دید، همان گونه که روحیه استکبارستیزی را از امام(ره) می‌خواهند جدا کنند و این یک خطر جدی است.
کد خبر: ۹۰۲۴۱۲۲
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸

تحریف شخصیت امام خمینی(ره) رهبر انقلاب اسلامی بدترین آسیب انقلابحجت الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی(ره) اظهار داشت: امام(ره) تا پایان عمر با برکت خود استکبار و در رأس آن آمریکا را شیطان بزرگ می‌خواند.

وی ابراز داشت: پیام حضور با شکوه مردم در مراسم ارتحال امام(ره) این است که تا زمانی روش امام(ره) در جامعه جاری باشد انقلاب امام خمینی (ره) پابرجا بوده و به حرکت خود ادامه می دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: اگر روزی مردم و مسئولین از سیره و روش امام(ره) فاصله بگیرند انقلاب اسلامی دچار آسیب خواهد شد.

وی ادامه داد: پیام این حضور به خارجی‌ها این است که ملت ایران بعد از گذشت 40 سال از انقلاب همچنان در مسیر آرمان‌های امام(ره) و انقلاب حرکت می‌کند و پایبند به اصول انقلاب از قبیل استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است و فشارهای اقتصادی و تهدیدهای دشمنان خارجی به خصوص جبهه استکبار ذره‌ای در عزم و اراده ملت ایران خلل وارد نخواهد کرد و این ملت بزرگ همچنان در برابر استکبار ایستاده است.

شیرزادی تصریح کرد: حضرت امام(ره) یک سیاستمدار، عارف، فقیه و مجتهد انقلابی بود که بارزترین ویژگی ایشان انقلابی‌گری و روحیه استکبارستیزی ایشان بود.

وی با تأکید بر بازخوانی اندیشه‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی یادآور شد: باید ابعاد شخصیتی امام(ره) را در مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه به خوبی معرفی کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه هدف امام(ره) از انقلاب، جهانی کردن آن بود، افزود: امام(ره) تنها به ایران تعلق نداشت بلکه یک شخصیت سیاستمدار انقلابی جهانی بود، همچنان که احمد جبرئیل دبیر کل جبهه خلق آزادی فلسطین می‌گوید «امام (ره) کرامت و عزت را در مسلمانان جهان بازگردانده است» و محمد العاصی امام جماعت سابق مسجد واشنگتن نیز می گوید «امام(ره) شرق و غرب عالم را لرزاند».

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی امروز در منطقه و جهان جایگاه بسیار رفیع و اثرگذاری دارد و جبهه مقاومت سیاست‌های کلی خود را از انقلاب اسلامی الگوگیری می‌کند.

شیرزادی تصریح کرد: امروز در جهان هر پرچم عدالتخواهی که افراشته می‌شود رهبر خود را امام(ره) معرفی می‌کند و از ایشان الگو می‌گیرد و کشورهای جهان جایگاه باعظمت و تأثیرگذار جمهوری اسلامی ایران را در منطقه و جهان به خوبی درک کرده‌اند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در حال صادر شدن است، عنوان کرد: اگر ملت و مسئولین انقلاب اسلامی به اصول انقلاب که مورد نظر حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است، مانند مقاومت در برابر استکبار پایبند باشند در این صورت انقلاب به دیگر کشورها صادر خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد: انقلاب اسلامی هنوز به اهداف مورد نظر حضرت امام(ره) نرسیده است و حکومت در کشور ایران اسلامی شده اما به دولت اسلامی و به دنبال آن جامعه اسلامی به طور کامل دست نیافته است.

وی با بیان اینکه رمز پیروزی انقلاب اسلامی در وحدت ملت و پایبندی به دین و آرمان‌های اسلام و اطاعت از رهبری الهی است، تصریح کرد: راه ادامه انقلاب و حفظ آن نیز مشروط به اتحاد و همدلی و اسلام‌خواهی و مطیع محض ولایت بودن است.

شیرزادی افزود: بدترین آسیب انقلاب تحریف شخصیت رهبر انقلاب، امام خمینی(ره) است که امروز در دستور کار دشمنان داخلی و خارجی بوده و اگر موفق شوند انقلاب آسیب خواهد دید، همان گونه که روحیه استکبارستیزی را از امام(ره) می‌خواهند جدا کنند و این یک خطر جدی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امام(ره) تا پایان عمر خود، استکبار و در رأس آمریکا را شیطان بزرگ می‌خواند و لحظه‌ای از موضع انقلابی خود کوتاه نیامد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات