خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ملایر خبر داد

تمهیدات ویژه سازمان آتش نشانی ملایر در شب‌های قدر

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ملایر از تمهیدات و آماده باش کامل آتش نشانان در ایام سوگوای حضرت علی (ع) و شب‌های لیالی قدر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۴۱۱۷
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰

تمهیدات ویژه سازمان آتش نشانی ملایر در شب‌های قدروحید جوادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: آتش نشانان در ایام سوگواری حضرت علی (ع) و شبهای لیالی قدر در آماده باش کامل هستند و تدابیر لازم برای تأمین ایمنی شهر و شهروندان اندیشیده شده است و اکیپ های امداد و نجات در تکایا و مساجد بزرگ شهر مستقر خواهند شد.

وی با اشاره به آماده باش و حضور 100 درصدی نیروهای عملیاتی در لیالی قدر 19 ، 21 و 23 ماه مبارک رمضان، بیان کرد: سه دستگاه خودروی اطفاء حریق واکنش سریع در نقاط تجمع و اماکن مذهبی و زیارتی مستقر خواهند بود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ملایر ابراز داشت: همچنین خودروهای اطفاء حریق و امداد و نجات در مناطق دارای تکیه و حسینیه های پرتجمع و پر تردد مستقر هستند.

وی به گشت خودرویی مناطق عملیاتی در سطح شهر اشاره کرد و افزود: دو تیم دو نفره موتورسوار مجهز به سیستم اطفاء حریق پرتابل در نقاط پر ازدحام و تجمع سوگواران مستقر خواهند شد.

جوادی با تأکید بر اهمیت مشارکت و همکاری شهروندان در کاهش حریق و حوادث از عموم شهروندان خواست در صورت بروز هر نوع حادثه احتمالی ضمن حفظ خونسردی موضوع را به ماموران آتش نشانی مستقر در محل یا شماره 125 اطلاع داده و مسیر را برای رسیدن خودروهای امدادی باز نگه دارند.

وی اظهار داشت: اطلاع رسانی به موقع و آنی حوادث به فرماندهی 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تاثیر بسزایی در کاهش اثرات حوادث ایفا می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار