خبرهای داغ:
امام جمعه مراغه در آیین بزرگداشت ارتحال امام راحل در مسجد جامع این شهرستان با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و ضربت خوردن حضرت علی (ع) گفت: امام راحل با الهام گرفتن از حضرت علی(ع) در برابر قدرت های بزرگ دنیا ایستاد.
کد خبر: ۹۰۲۴۱۱۶
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همواره در گفتار و سخنان و نیز عمل خود مانند جد بزرگوارشان علی(ع) ثابت قدم و استوار بوده و جمهوری اسلامی را تاسیس کردند.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) با شخصیت استوار خود، آمریکا و قدرت های شرق و غرب را تحقیر و آن ها را در نزد افکار عمومی در هم شکست.

حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: امام راحل در نامه تاریخی به رهبر شوروی، درهم شکسته شدن استخوان های سوسیالیم و کمونیسم را یادآور شد که این سخنان از کسی بوده که به خداوند متعال اتکا داشته است.

وی با بیان اینکه امام راحل الگو گرفته از شخصیت بارز و بی نظیر حضرت علی(ع) بود گفت: دوست و دشمن همواره به قدرت و فضائل معنوی و شخصیتی ایشان معترف بودند.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به نقش امام راحل در شکل گیری قیام خونین 15 خرداد افزود: امام حتی در زمانی که دستگیر شد از رژیم و مزدوران آن نهراسید.

وی ادامه داد: شهدای گمنام و مظلوم این قیام باب ایستادگی در برابر رژیم طاوغت را باز کرده و ابهت آن را درهم شکستند.

حجت الاسلام پورمحمدی بیان کرد: شهدای قیام 15 خرداد در زمان غربت اسلام از امام خمینی (ره) و ارمان های انقلاب دفاع کرده و استوار و محکم در برابر قدرت ها و رژیم منحوس پهلوی ایستادند.

 در این آیین که با حضور گسترده آحاد مردم و مسئولان رماغه در مسجد جامعه این شهرستان برگزار شد، شرکت کنندگان به نوحه خوانی و عزاداری در سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پرداختند.

ارسال نظرات