خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر تسلیم نشدن در برابر زورگویان را راه عظمت اسلام دانست و گفت: سلاله نظام اسلامی و نظام امام خمینی(ره) و امتیاز حقیقی ایشان معامله نکردن و کنار نیامدن با سران کفر است.
کد خبر: ۹۰۲۴۱۱۱
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵

تسلیم نشدن در برابر زورگویان راه عظمت اسلامبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام محمد باقر برقراری در مراسم بیست و نهمین سالگرد امام خمینی(ره) در مسجد جامعه ملایر ضمن تسلیت ایام شهادت امیر مومنان علی(ع) و سالروز رحلت امام(ره) اظهار کرد: امام خمینی(ره) تربیت یافته مکتب حضرت علی(ع) و اهل بیت(ع) بود.

وی با اشاره به ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) گفت: ایشان از همه نظر برای ما الگو است و کتب تالیفی ایشان به ویژه کتاب چهل حدیث منبعی بزرگ برای ما در همه ابعاد زندگی است.

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) هم سیاست داشت هم دیانت، گفت: ایشان همه مشکلات را کوچک می‌دید و با همه گرفتاری‌ها و مشکلاتی که در راه پیروزی انقلاب برای ایشان به وجود آمد آرامشی داشت که گویا هیچ گرفتاری و مشکلی در این راه نداشته است.

وی افزود: ایشان در این دریای پر تلاطم با آرامش حرکت کردند و توانستند در برابر همه خودخواهی‌ها و زیاده‌خواهی‌های زورگویان بایستند.

برقراری با اشاره به اینکه امام(ره)غرب را نادیده می‌گرفت، تصریح کرد: ایشان اصلاً غرب را نمی‌دید چون خدا را بزرگ می‎دید و کسی که خدا را بزرگ ببیند همه چیز و مابقی برایش کوچک و بی‌اهمیت است و این مکتب امام(ره) بود.

وی با بیان اینکه امام(ره) فرمود تنها راه سلامت و صلح جهانی انقراض استکبار جهانی است، گفت: امام خمینی(ره) راه چگونه زیستن را به همه ما یاد دادند و به ما آموختند که هرگز نباید در برابر ظالمان و زورگویان و جهان خواران تسلیم شویم.

امام جمعه ملایر تسلیم نشدن در برابر زورگویان را راه عظمت اسلام دانست و افزود: سلاله نظام اسلامی و نظام امام خمینی(ره) و امتیاز حقیقی ایشان معامله نکردن و کنار نیامدن با سران کفر است و اگر کسی این شالوده امام راحل را نادیده بگیرد بزرگ‌ترین خیانت را به انقلاب و نظام امام خمینی(ره) کرده است.

وی با اشاره به اینکه آنچه را برخی در خشت می‌بینند در آینه برخی نمی‌بینند، گفت: این مثال مصداقش امام خمینی(ره) بود، ایشان از همان سال 42 طاغوت، استکبار و اسرائیل را به عنوان سه مثلث شوم شناختند و در مقابل آنها ایستادند.

برقراری با اشاره به اینکه به فرموده ایشان همه بدبختی‌ها زیر سر آمریکا است، گفت: اگر امروز ندای اسلام خواهی در جهان طنین انداز می‌شود اگر امروز شب قدر برای ما باقی مانده اگر امروز لقمه نانی به دست مسلمانان می‌رسد همه و همه به برکت انقلاب امام خمینی(ره) است.

وی افزود: امروز مسلمانان در دنیا حاکمیت و قدرت دارند و این به خاطر این است که امام(ره) فرمود ما دندان‌های آمریکا را در دهانش خرد می‌کنیم.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه مسئولان نظان همه شاگرد امام خمینی(ره) هستند، گفت: مسئولان ما باید این شاگردی را در خودشان حفظ کنند و اگر در مسیر و راه امام(ره) نباشند مسئولیت را کنار بگذارند.

وی افزود: مسئولیت در نظام اسلامی باید با طهارت و طیب باشد، کسی که در نظام اسلامی مسئولیت دارد باید طهارت فکری، طهارت سیاسی، طهارات اقتصادی داشته و کسانی که این گونه هستند باید بر این انقلاب حاکمیت کنند.

برقراری با بیان اینکه برخی با تحریف اینکه امام خمینی(ره) در سال‌های آخر عمر با برکتشان از گفتن «مرگ بر آمریکا» پشیمان شده بودند، گفت: امامی که آمریکا را شیطان بزرگ می‌دانستند چگونه از «مرگ بر آمریکا» پشیمان شده بودند؟

وی ادامه داد: وقتی یک عده در این کشور در برابر سوزاندن پرچم آمریکا ایستادند و گفتند این توهین به ملت آمریکا است باید به آنها گفت آمریکا با اعمال سخیف و زشت خود به دل ملت ایران آتش می‌زند حالا شما دلسوز ملت آمریکا شده‌اید!

امام جمعه ملایر تصریح کرد: بنا به فرموده امام(ره) حتی اگر در سراسر آمریکا و مساجد آمریکا صدای توحید طنین انداز شود شعار «مرگ بر آمریکا» را رها نکنید و این فرموده امام راحل است چرا که آمریکا همیشه شیطان بزرگ است.

وی با بیان اینکه هر کس این تفکر امام(ره) را جابجا کند اولین خیانتش به شهدای 15 خرداد بوده است، افزود: هر کس در نظام اسلامی با سیاست امام(ره) پیش نرود باید بیرون رود چراکه سیاست امام راحل قابل تغییر نیست و امیدواریم هر چه سریع‌تر این سیاست امام(ره) به دست خلف صالح ایشان در آینده نه چندان دور جهانی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات