خبرهای داغ:
کارشناس مسائل دینی و مذهبی با اشاره به سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)،گفت: خداباوری و خود باوری ویژگی مهم امام(ره)بود که روحیه ما می توانیم را در جامعه تزریق کرد و انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت.
کد خبر: ۹۰۲۴۱۰۵
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،حجت الاسلام تقوی در مراسم احیاء شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)در مسجد جامع میامی با اشاره به سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)،گفت: خداباوری و خود باوری ویژگی مهم امام(ره)بود که روحیه ما می توانیم را در جامعه تزریق کرد و انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت.

وی افزود:دشمنان ایران اسلامی بدانند تفکر خداباوری و خودباوری در ایران اسلامی در حال تقویت است و دشمنان بدانند که با این روحیه و اتحاد و وحدت ملی ملت ایران و با حضور ولایت فقیه هرگز نخواهند توانست ضربه ای به این انقلاب وارد کنند.

کارشناس مسائل دینی و مذهبی در ادامه به فضیلت شبهای قدر اشاره کرد و تصریح کرد: خداوند در بین ماه های سال ماه رمضان را افضل ترین ماه و شب قدر را افضل ترین شب سال قرار داده است و شب قدر براساس آیات قرآن از هزار ماه فضیلت بیشتری دارد.

تقوی افزود:مقدرات انسان در شب قدر نوشته خواهد شد و شبهای قدر بهترین فرصت برای خودسازی و استغفار به درگاه خداوند متعال است.

وی گفت:در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان بر اساس روایتی از امام صادق(ع)شب اندازه گیری مقدرات انسان است و در شب بیست و یکم این ماه شب به جمع بندی و تصمیم گیری مقدرات انسان است و در شب بیست و سوم مقدرات انسان امضا می شود و قطعیت پیدا می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها