خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، امام علی (ع) را اسوه بی نظیر تاریخ بشریت در دفاع از دین و ترویج اسلام دانست.
کد خبر: ۹۰۲۴۱۰۱
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر،حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری درجمع کارکنان سپاه ناحیه مهدیشهر،ضمن گرامی داشت ولادت سبط اکبر ،رسول خدا،حضرت امام حسن مجتبی(ع) ودرآستانه نورانی لیالی قدر اظهار کرد:باید قدر این روزهای با عظمت ونورانی رادرک کرد واز ان به خوبی استفاده کرد.

وی در ادامه گفت:راه مستقیم ،راه فطرت سالم انسان است که همه هستی درمسیری که خداوند اراده کرده در حرکتندودر انتخاب راه مستقیم وهم در تداوم آن باید از خداوند یاری وکمک گرفت.

قندهاری افزود:اگر در زندگی انسان حسن فعلی وحسن فاعلی با هم جمع گرددوانسان طوری حرکت نماید که برای تقرب الهی باشدوآنرا درنظر داشته باشد؛ عبادت خداوند محسوب می گردد.

وی همچنین گفت:انسان درنماز 10بار درشبانه روز ،در نمازهای واجب از خداوند متعال درخواست صراط مستقیم را داریم که هدایت شویم وبا حرکت درمسیر قرآن به صراط مستقیم هدایت می شویم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان اضافه کرد:یکی از نام های قیامت یوم الحسره می باشدکه تمام افراد در آن روز حسرت می خورند ؛بدکاران حسرت می خورند که چرا برای خود از خوبی ها نیندوختند ونیکوکاران نیز حسرت می خورند که چرا بیشتر نیندوختند.

قندهاری خاطر نشان کرد:بهشتیان دربهشت از غفلت هایی که داشتند وزمانی را که بدون یاد خدا برآنها گذشت پشیمانند واین به آن معنا نیست که از جایگاهشان راضی نیستند بلکه همه بهشتیان به مقام خود راضیند بلکه با توجه به این که درآن جاشناخت ها کمال یافته وهرکس جایگاه بندگی والایی رابهتر از دنیا درک می کند ،از این رو به اوقاتی را که درغفلت از خدا گذرانده پشیمان هستند.

وی درادامه به آیه 109 سوره صافات اشاره کرد که به 5 مقام ابراهیم(ع)مقام نبوت،مقام نبی از انبیای الهی ،مقام رسالت ،مقام امامت ومقام خلیل الهی  توجه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها