همزمان با سالروز رحلت جانگداز امام خمینی(ره) نشست نهضت روشنگری با حضور فرماندهان و بسیجیان پایگاه های مقاومت شهرستان در سالن جلسات سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۴۰۹۹
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، همزمان با سالروز رحلت جانگداز امام خمینی(ره) نشست نهضت روشنگری با حضور فرماندهان و بسیجیان پایگاه های مقاومت شهرستان در سالن جلسات سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین توسل پناهی استاد حوزه و دانشگاه ضمن تسلیت رحلت امام خمینی(ره)گفت: امام خمینی رحمه الله با اعتمادبه نفس و خودباوری را در کالبد ملت ایران دمید و این ملت را به نقطه غرورمند خودباوری رسانید، او در فرازی از سخنان خود فرمود اطمینان داشته باشید اگر بخواهید می شود. اگر بیدار بشوید می خواهید، شما بیدار بشوید و بفهمید این معنا را که نژاد ژرمن از نژاد آریا بالاتر نیست و غربی ها از ما بالاتر نیستند

توسل پناهی در ادامه بیان داشت:حضرت امام راحل همواره حکومت را برای مردم، با مردم و در خدمت مردم می خواستند و تأکید فراوان بر استقلال و خودباوری داشتند؛ زیرا مهم ترین عامل مؤثر در جهت قطع ایادی شرق و غرب و دست یابی به حاکمیت و استقلال چیزی جز خودباوری نیست و این روحیه وقتی به وجود خواهد آمدکه تحولی عظیم را درجان و درون خود به وجود آوریم.

توسل پناهی در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: هر ملتی اگر تسلیم سلطه قدرت های بزرگ عالم شد، از دست رفته است، هر ملتی اگر حاضر شد از ظرف ملی، اقتدار ملی و اراده ملی خود چشم بپوشد در ورطه بی پایان وادی ای که آخر آن معلوم نیست لغزیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها