خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین:

انقلاب اسلامی تبدیل به یک جریان و شالوده فکری شده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین با بیان اینکه انقلاب اسلامی به یاری خداوند در منطقه حرف اول را می‌زند و بسیار موثر است، گفت: همچنین در کل جهان نیز تبدیل به یک جریان و شالوده فکری شده است که پیروان و دوستداران زیادی را پیدا کرده است.
کد خبر: ۹۰۲۴۰۹۴
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶

انقلاب اسلامی تبدیل به یک جریان و شالوده فکری شده استحجت الاسلام علیرضا گودرز تله‌جردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین با تسلیت ایان ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: به مناسبت این ایام مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) در مسجد امام حسین (ع) شهرستان فامنین، نشست‌های بصیرتی در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت و برپایی دسته عزادرای و چندین عنوان برنامه شاخص دیگر در سطح شهرستان فامنین برگزار می‌شود.

وی افزود: حضور با شکوه مردم در مراساین مراسم نشان از همبستگی داخلی و تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل است و گویای تبیعت نسل جوان از امامی است که او را ندیده و درک نکرده‌اند اما از فرامین وی اطاعت می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین تصریح کرد: این حضور پرشور حامل این پیام است که مسئولان بدانند مردم پشت این نظام و انقلاب ایستاده اند و پا پس نمی‌کشند و برای بیگانگان این پیام را دارد که تا پای جان از میهن و انقلاب اسلامی خویش دفاع و چشم هر طمّاع حسود را کور می‌کنند.

وی با بیان اینکه شخصیت حضرت امام(ره)  ابعاد گوناگونی دارد، ادامه داد: ایشان انسانی بود که علم و عمل را به هم آمیخته و اخلاق و عرفان را با هم تلفیق کرده بود که مستکبران جهان را به لرزه درآورده بود.

گودرز تله‌جردی با اشاره به اینکه بارزترین ویژگی حضرت امام(ره) بعد عبادی ایشان است که این مقام و منزلت رفیع کنونی مرهون همان معنویات واقعی و پرورش یافته است، گفت: برگزاری با شکوه مراسم سالگرد حضرت امام(ره) یکی از فرصت‌های شناساندن شخصیت ایشان به جامعه است.

وی افزود: تبلیغ و تبیین آثار و افکار ایشان در جلسات پرسش و پاسخ برای نسل جوان و بیان اهداف انقلاب اسلامی به رهبری ایشان از دیگر راه‌های شناساندن شخصیت ایشان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین با بیان اینکه مبارزه با طاغوت زمان و گسترانیدن عدالت در جامعه از اهداف انقلاب بود، گفت: برای رسیدن به این هدف با استکبار جهانی و کشورهای ذی نفع در ایران مبارزه شد و شهدای زیادی تقدیم این انقلاب شد،.

وی ادامه داد: شخصیت امام راحل هرگز در یک محدوده خاصی محدود نمی شود چراکه این تفکر را نمی‌توان محدود کرد؛ تفکر مبارزه با ظلم جور و ظالم متعلق به کشور و منطقه خاصی نیست بنابراین درباره حضرت امام(ره) اندیشمندان فراوانی نظرات خود را گفته‌اند و ایشان را متعلق به کل جهان دانسته‌اند.

گودرز تله‌جردی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به یاری خداوند در منطقه حرف اول را می‌زند و بسیار موثر است، گفت: همچنین در کل جهان نیز تبدیل به یک جریان و شالوده فکری شده است که پیروان و دوستداران زیادی را پیدا کرده است هرچند که دشمنان از دشمنی خود دست برنداشته‌اند اما نگاه انسان‌های آزاده جهان بسیار امیدوارکننده و مثبت است و در بسیاری از کشورها به دنبال الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران هستند.

وی تصریح کرد: کشورهایی که استکبار جهانی از منافع آنها استفاده می کنند و آنها را ضعیف نگه می‌دارد در برخی از موارد نقشه راه خود را از ایران و انقلاب اسلامی می‌گیرند و در منطقه نیز بیداری اسلامی نوعی وام گرفتن از انقلاب اسلامی بود که این صدور در برهه‌ای خوب به نتیجه رسید و گاهی نیز عوامل آن از مسیر خارج شدند و به هدف اصلی نرسیدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین تأکید کرد: ما باید در راستای روشنگری و تبیین مقام طاغوتی آمریکا و هم پیمانان آمریکا اقدامات زیادی انجام دهیم و همچنین از پیشرفت‌ها و خدمات پس از انقلاب که بسیار زیاد است مواردی را برای دیگر کشورها بازگو کنیم تا آنان مزایای رهایی از زیر یوق استکبار را به خوبی درک کنند.

وی یادآور شد: برخی از اهداف انقلاب  مثل در هم شکستن هیمنه و سلطه آمریکا، بیدار شدن منطقه و جهان، بیرون آمدن از دو قطبی  شرق و غرب، ایجاد ضلع سومی به نام مقاومت و تحقق برخی از عدالت‌ها محقق شده است و اهداف دیگری نیز هست که باید با تلاس بیشتر مسئولان عملی شود.

گودرز تله‌جردی رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را وحدت مردم زیر سایه رهبری حکیمانه و الهی حضرت امام(ره) و انزجار مردم از حکومت ستم شاهی و ظلم و جور زمانه دانست و گفت: تداوم آن نیز در سایه حرکت در مسیر از قبل طراحی شده و اصول و محورهای انقلاب و امام راحل و دور نشدن از اهداف آن است که همه این موارد مذکور به رهبری داهیانه و مدبرانه نیازمند است.

وی ابراز داشت: دشمنان وقتی از صدور و اشاعه تفکر انقلابی امام راحل بیمناک شدند دست به تحریف شخصیت و تفکر ایشان زدند و اهداف و شخصیت ایشان را به گونه ای دیگر معرفی کردند که بعضاً باعث جدایی و فاصله گرفتن برخی افراد از انقلاب شد و دستاورد های انقلاب را کمرنگ و بی مفهوم جلوه گر شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین بیان کرد: امروزه متاسفانه برخی از افراد داخلی و از نزدیکان امام راحل نیز ناخواسته با این گروه همراه شده و اتفاقات ناخوشایند فرهنگی و سیاسی را رقم می‌زنند.

وی با بیان اینکه شعله ور شدن ظلم و جور قدرت‌های بزرگ  باعث انقلاب اسلامی توسط امام خمینی(ره) شد، خاطرنشان کرد: ایشان آمریکا را شیطان بزرگ نامیدند و به مبارزه با این شیطان جهانی توصیه کردند، ایشان با مطرح ساختن قاعده نفی سبیل مبارزه با ظالم و حمایت مظلوم را یکی از کلیدهای پیروزی انقلاب اسلامی دانستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار