مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) در شهرستان نظرآباد برگزار شد

مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با حضور حجت الاسلام محسن زاده امام جمعه شهرستان نظرآباد ، محمد جانمحمدلو فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد در مسجد غدیریه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۴۰۹۳
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام محسن زاده امام جمعه شهرستان نظرآباد در مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که با حضور جمع کثیری از آحاد مردم شریف شهرستان نظرآباد در مسجد غدیریه برگزار شد ، با بیان اینکه آنچه که امروز از اقتدار نظام جمهوری اسلامی می‌بینیم مرهون مجاهدت‌ها و رهنمودهای پیامبرگونه حضرت امام خمینی(ره) است گفت: بزرگداشت امام راحل برای ما جنبه اعتقادی و دینی دارد.

امام جمعه شهرستان نظرآباد با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) الگوی بزرگ در تمامی عرصه‌ها است که باید به‌عنوان الگو از سیره آن حضرت بهره ببریم افزود: بر کسی پوشیده نیست که ملت ایران عزت خود را مرهون زحمات امام راحل می‌داند.

حجت الاسلام والمسلمین جعفر محسن زاده ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن چهاردهم خرداد ماه سالگرد رحلت این یار سفر کرده یادآور شد: حضرت امام خمینی بیشتر عمر خود را صرف انقلاب و اسلام کرد و در این راه تمام توان خود را در مقابله با ظلم و ستم و استکبار بکار برد.

وی در ادامه تصریح کرد :همه ساله شاهد آن هستیم که از دور ونزدیک عاشقان ایشان به دیدار این یار سفر کرده می روند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید بر آن دارند که امام را آنگونه که بودند بشناسیم بیان کرد: سالگرد ارتحال امام یک فرصت مناسب است تا بتوانیم به تبیین سیره حضرت امام خمینی(ره) بپردازیم و از این فرصت ارزشمند بهره بگیریم.

مراسم بزرگداشت بیست و نهمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با حضور برادران ، خواهران و پاسداران سپاه ناحیه ،جامعه روحانیون ، نیروی انتظامی ، در مسجد غدیریه شهرستان نظرآباد برگزار شد. 

 

 
خبرنگار بسیجی : عزتی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار