خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: شخصیت حضرت امام(ره) دارای ابعاد مختلفی است که بارزترین ویژگی ایشان شجاعت و تکلیف‌گرایی بود.
کد خبر: ۹۰۲۴۰۸۹
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹

بارزترین ویژگی حضرت امام(ره) شجاعت و تکلیف‌گرایی بودحجت‌الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام رحلت امام خمینی(ره) و همچنین قیام خونین 15 خرداد اظهار داشت: شخصیت حضرت امام(ره) دارای ابعاد مختلفی است که بارزترین ویژگی ایشان شجاعت و تکلیف‌گرایی بود و همواره می‌فرمودند ما مأمور به تکلیف هستیم و بنا داریم که به تکلیف عمل کنیم.

وی افزود: برای آشنایی نسل جوان با ابعاد شخصیتی حضرت امام(ره) باید اندیشه‌ها و تفکرات ایشان را به درستی تبیین کنیم تا از تفسیرهای سلیقه‌ای عده‌ای مغرض جلوگیری شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: مبانی فکری و شخصیتی حضرت امام(ره) بر پایه اصول و مبانی دینی بود و نسل جوان ما با شناخت شخصیت حضرت امام(ره) و مبانی فکری ایشان می‌توانند مبانی دینی خود را تقویت کرده و بسیاری از شبهات خود را برطرف کنند.

وی ادامه داد: حضرت امام(ره) دارای اصول ثابت دینی بودند و اهداف انقلاب اسلامی برگرفته از همین اصول محقق شد و همین اهداف حضرت امام(ره) باعث شد که جایگاه ویژه‌ای در بین آحاد مردم پیدا کند و مورد استقبال جهانیان قرار بگیرد.

قربانی عنوان کرد: این روحیه استکبارستیزی حضرت امام(ره) بود که باعث شد از سوی همه مستضعفان و مظلومان جهان مورد استقبال گستره قرار بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات