استاد حوزه:

جریان نفاق سعی دارد با ابزار دین و خط انقلاب جریان تفکر امام راحل را منحرف کند

استاد حوزه با بیان اینکه امروز در مواجهه با سیره امام راحل با تحریف روبه رو هستیم، گفت: جریان نفاق سعی دارد با ابزار دین و خط انقلاب جریان تفکر امام راحل را منحرف کند.
کد خبر: ۹۰۲۴۰۸۲
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان در ویژه برنامه همایش سیره روح الله که در تالار قدس کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز در مواجهه با سیره امام راحل با تحریف روبه رو هستیم که مقام معظم رهبری در سال گذشته نیز آن را گوشزد کردند، ابراز کرد: برخی افراد می‎خواهند به صورت خیلی آرام راه و سیره امام خمینی (ره) را منحرف کرده و از امام چهره‎ای دیگر معرفی کنند، در حالی که ما هر چه در انقلاب داریم از تفکرات امام راحل ریشه می‎گیرد، لذا باید مراقب بود تا کسی تفکر و سیره ایشان را منحرف نکند.

وی ادامه داد: جریان نفاق سعی دارد تا با ابزار دین و خط انقلاب جریان تفکر امام راحل  را منحرف کرده تا کسی متوجه این قضیه نشود.

این استاد حوزه تاکید کرد: امام راحل سبک زندگی ساده‎ای داشت، ایشان وقتی در نجف بودند هرگز حاضر نشدند کولر تهیه کنند، در حالی که هوای نجف در تابستان از قم هم گرم‎تر بود. امام ‎فرمودند هر موقع همه توانستند کولر بخرند من هم می‌گیرم.

وی افزود: بعد از اینکه امام خمینی (ره) به ایران آمدند، برخی سعی کردند منزلی برای امام (ره) در دربند تهران اجاره کنند، ایشان قبول نکردند لذا امام را به جماران بردند، البته جماران مثل الان نبود، بلکه بیشتر شبیه روستا بود. حالا برخی دوست ندارند این سیره امام بیان شود، چون خودشان به کاخ نشینی عادت کرده‌اند.

وی عنوان کرد: از زمانی که امام از منظر ولایت فقیه حرکت کردند این انقلاب تشکیل شد و گسترش پیدا کرد. مقام معظم رهبری نیز همان راه و سیره امام راحل را دنبال کردند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی به دنبال بدل سازی از شخصیت امام راحل هستند تا از همین طریق خط امام را منحرف کنند، عنوان کرد: افرادی که به دنبال بدل‌سازی هستند اصلا خود امام را هم قبول ندارند، آن‌ها ولایت فقیه را هم قبول ندارند حالا می‎خواهند با آیت الله سازی سیره امام را منحرف کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار