فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: هجمه‌های دشمن به تنهایی خاموش نخواهد شد، اما با بصیرت و وفاداری و پاسداری از آرمان‌های انقلاب و نظام می‌شود آتش تمام هجمه‌ها دشمنان را خاموش کرد.
کد خبر: ۹۰۲۴۰۸۰
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳

آثار و برکات امام در دنیا قابل مشاهده است/ با بصیرت و وفاداری مقابل همجه دشمنان باید ایستاد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع پیش از ظهر امروز در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در جمع رزمندگان و پیشکوستان انقلاب اسلامی اردبیل که در مسجد اعظم برگزار شد، اظهار داشت: جانبازان و ایثاراگران یادگاران انقلاب اسلامی ایران هستند و از آن‌ها باید به عنوان شهدای زنده نام برد چرا که جانفشانی ها، ایثارگری‌ها و فداکاری‌های آن دوران امروز انقلاب را پا برجا نگه داشته است.

وی با بیان اینکه شهدا پرچمداران نظام جمهوری اسلامی ایران هستند افزود: امروز باید قطره قطره خون‌های تقدیم شده چه در زمان انقلاب و چه در دوران هشت سال دفاع مقدس را قدر بدانیم و باید نام و یاد و روش و سیره شهدا را همیشه سرلوحه کارهایمان قرار دهیم.

بابازاده گفت: انسان‌های پاک و پاکیزه قدر شب‌های قدر را به خوبی می‌دانند و یاد دوران جنگ یاد باد که با چه صفایی و معنویتی حتی زیر تیر و ترکش شب‌های قدر را احیا می‌کردند، اما امروز ما توفیق حیاط پیدا کرده ایم و و این شب‌ها را در کمال آرامش احیا می‌کنیم و نباید این فرصت را از دست دهیم چرا که شب‌های قدر شب‌های پرفضلیت است و در‌های رحمت الهی بر روی انسان گشوده می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: امروز حضور در صحنه‌های انقلاب یعنی عشق به امام امت چرا که عشق به حضرت امام راحل عشق به همه خوبی هاست.

بابازاده تصریح کرد: عده‌ای این آزادی و ارزش و ثروت‌ها را از خون شهدا دارند، اما در این ایام ارتحال امام به سفر‌های تفریحی رفته و به خوش گذرانی می‌پرزداند و حرفشان این است که انقلاب و نظام برای ما ثمره‌ای نداشته است، اما این حرف درست نیست چرا که داشته‌های همان افراد از برکات همین انقلابی بود که امام خمینی (ره) بنیانگذاری کردند.

آثار و برکات امام در دنیا قابل مشاهده است/ با بصیرت و وفاداری مقابل همجه دشمنان باید ایستاد

یادگار دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه آثار و برکات حضرت امام خمین (ره) و دوران رهبری ایشان در نیا قابل مشاهده است افزود: موج عدالت خواهی، آزاد خواهی و آزاد منشی برگرفته از اندیشه های امام راحل تاکنون در دنیا در جریان است.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) امام ارزش هاست و تجلیل از امام تجلیل از ارزشهاست و امروز ادامه دهنده راه امام و آرمان‌های حضرت امام، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران امام خامنه‌ای است و کشتی انقلاب را سکانداری می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان این مطلب که اگر وصایای شهدا را ورق بزنیم، شهدا همیشه ما را به وفاداری حفاظت ازش ارزش‌های انقلاب و لایتمداری توصیه کرده اند، اظهار داشت: هجمه‌های دشمن به تنهایی خاموش نخواهد شد، اما با بصیرت و وفاداری و پاسداری از آرمان‌های انقلاب و نظام می‌شود آتش تمام هجمه‌ها دشمنان را خاموش کرد و تمام نقشه‌های شومشان علیه اسلام و کشور را نقش بر آب کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران ماندگار است و همه ما باید پاسدار این ارزش‌ها باشیم چرا که انقلاب اسلامی ایران از همه زمان‌ها بیشتر کمک به نیاز دارد و با اراده خدای متعال این انقلاب حفظ خواهد شد چرا که این انقلاب متصل به انقلاب حضرت، ولی عصر (عج) خواهد بود و امیدواریم ما هم از این غافله دور نمانیم و از سربازان واقعی امام زمان باشیم.

وی گفت: چند سال پیش که ایام رمضان نبود کاروان‌های مردمی برای پاسداشت و مراسم ارتحال حضرت امام به مرقد مطهر ایشان در تهران اعزام می‌شدند، اما به دلیل مقارن بودن با ایام رمضان این مراسم به صورت منطقه‌ای ودر مصلی‌ها برگزار می‌شود، ولی عده‌ای هم باز بهانه خود را به زبان دارند و در این مراسم معمار کبیر انقلاب حضور پیدا نمی‌کنند؛ باید ملت و مسئولان با اراده قلبی خودشان در این مراسمات حضور پیدا کنند چرا که امام متعلق به همه آحاد جامعه است.

رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه مدافعان حرم، سربازان ولایت و رزمندگان همیشه پاسدار ولایت و اسلام هستند، گفت: امروز به برکت مجاهدات‌های مدافعان حرم و شهدای مدافع حرم در اوج غربت و مظلومیت و با تمام محدودیت‌ها دشمنان را یه زانو در آورده اند و حافظ و یاری رسان ملّت مظلوم یمن، فلسطین، عراق و سوریه هستند.

بابازده با توجه به این که قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران تبدیل به یک قدرت جهانی شده است، افزود: دشمن نظام و انقلاب در عصر کنونی اگر جرات نگاه چپ به کشور را نداند نشان از قدرت ایران است و دشمنان امرروز از اسلام و ایران ترس عجیب و غیر قابل توصیفی دارند و از ارزش‌های این انقلاب و کشور واهمه دارند.

ارسال نظرات