مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: ویژه برنامه شبهای قدر در 30 بقعه متبرکه و امامزاده در سطح استان سمنان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۲۴۰۷۸
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله واحدی اظهار کرد: شب‌های قدر اعمال و آداب مخصوصی از جمله شب زنده داری، غسل، دعا، واسطه قرار دادن اهل بیت و قرآن، زیارت امام حسین (ع) دارد.
وی افزود: بواسطه علاقه مردم مومن و ولایتمدار استان به بقاع متبرکه همه ساله برنامه شب‌های قدر در جوار بقاع متبرکه با استقبال گسترده اقشار مختلف روبروست.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به اینکه پیش‌بینی فضای مناسب جهت حضور شرکت‌کنندگان، مفروش کردن حیاط و صحن‌ها و ... صورت گرفته تا مراجعه کنندگان بتوانند بهره مناسبی از برنامه‌های معنوی ببرند.
دعوت از سخنرانان برجسته کشوری، استانی و شهرستانی، مداحان و قاریان بنام و مطرح و دعوت از مسئولین استان و شهرستان اعم از امام جمعه، استاندار، فرماندهان نظامی، انتظامی، فرماندار و ... جهت حضور در مراسم از جمله اقدامات صورت گرفته بود که مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان به آن اشاره کرد.
وی خاطرنشان کرد: پذیرایی و توزیع سحری در شب‌های قدر از محل نیات واقفین خیر اندیش و کمک‌های مردمی و مشارکت هیئات مذهبی پیش بینی شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها