خبرهای داغ:
مدیرکل راه و ترابری استان سمنان گفت: اجرای طرح بازسازی محور میامی- سبزوار نیازمند 50 میلیارد ریال اعتبار است.
کد خبر: ۹۰۲۴۰۴۸
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،سیدعبدالمجید نژاد صفوی افزود: این مسیر 230 کیلومتری از محورهای پرتردد میامی است که بهسازی آن در روان سازی رفت و آمد و افزایش ایمنی تاثیرگذار است.
230 کیلومتر راه میامی-سبزوار در حوزه استحفاظی شهرستان میامی واقع شده است.
وی اظهارداشت: با انجام طرح بهسازی در این محور پرحادثه، میزان تصادفات به طور چشمگیری در آینده کاهش می یابد.
وی خاطرنشان کرد: درصورت تخصیص اعتبار و اتمام طرح بهسازی، تعمیر و نصب گاردریل و علایم ایمنی تاپایان سال جاری انجام می شود و دولت با تخصیص به موقع اعتبار می تواند در کاهش سوانح رانندگی در این محور اقدام کند.
نژادصفوی با اشاره به آمار تصادفات در این محور تصریح کرد: به دلیل یکنواختی و کویری بودن محورهای مواصلاتی استان و راه‌های ارتباطی این منطقه، این نهاد با جدیت موضوع احداث پاسگاه پلیس راه را پیگیری کرده و اکنون در حال ساخت است.
مدیرکل راه و ترابری استان سمنان گفت: سازه این ساختمان از نوع پیش ساخته بوده و برای اولین‌بار در استان اجرا می‌شود و این پاسگاه با زیربنایی در حدود 600 متر مربع در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع در حاشیه کیلومتر 132 محور شاهرود- میامی-سبزوار ، در کنار روستای عباس آباد از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای درحال ساخت است.
نژاد صفوی بیان داشت: در تلاش هستیم تا پایان سال‌جاری بهره‌برداری از این پاسگاه به منظور خدمات رسانی بهتر به مسافران و کاربران این محور آغاز شود.
 محور میامی - سبزوار یکی از پرحادثه ترین محورهای ارتباطی در استان سمنان است و براساس آمار پلیس راه سالانه حدود 80 تن در این محور براثر سانحه رانندگی جان خود را از دست می دهند.
شهرستان میامی با جمعیتی بیش از 40 هزار تَن در شرق استان سمنان واقع است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها