خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه آذربایجان شرقی در جلسه سرگروه های صالحین سازمان بسیج رسانه استان، گفت: اهالی رسانه می تواند در برابر تنوع هجمه دشمنان نقش آفرین باشند.
کد خبر: ۹۰۲۴۰۳۵
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام تقی زاده افزود: با توجه به اینکه امروز دشمن از فضای مجازی و انواع رسانه ها در تنوع بخشی به اهداف خود استفاده می کند تلاش اهالی رسانه در این خضوی می تواند موثر باشد.

وی هدف از حلقه تربیتی صالحین را ارتباط چهره به چهره مربیان و سرگروه ها با مرتبان خواند و اظهارداشت: کار تربیتی خارج از آموزش است و مسیر تربیتی است برای رفتارسازی است که اگر موفق عمل شود شاهد نهادینه سازی ارزش ها در جامعه خواهیم شد.

اهالی رسانه می تواند در برابر تنوع هجمه دشمنان نقش آفرین باشند

حجت الاسلام تقی زاده ظرفیت رسانه های و بسیجیان خبرنگار را در این خصوص مهم دانست و خاطرنشان کرد: رسالت خبرنگاران در جامعه به خودی خود تربیتی است و چه بهتر که از این ظرفیت برای گسترش ارزش ها در جامعه استفاده شود.

مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی نیز در ادامه این جلسه، رسالت بسیج رسانه را گسترش و ترویج ارزش های اسلام و انقلاب عنوان کرد.

روح الله دهقان نژاد افزود: محور حلقه های صالحین نیز بسط و گسترش ارزش هاست که بسیج رسانه در این خصوص تلاش دارد با استفاده از ظرفیت خود گام های موثری بردارد.

رئیس شورای سیاست گذاری بسیج رسانه آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: صالحین یعنی همان کارکردی که نیروهای ارزشی در آغاز انقلاب در مساجد داشتند و محور حرکت آن ها مسجد بود.

رضا رضوانی افزود: اکنون نیز اگر از ظرفیت بسیج و حلقه های صالحین به معنای واقعی استفاده کنیم شاهد مشکلات مختلف اجتماعی در جامعه نمی شویم.

وی یادآور شد: اگر اعضای صالحین بتوانند با تلاش خود کارکرد خوبی از خود نشان دهند اقتصادمقاومتی نیز حتی علاوه بر مباحث ارزشی محقق می شود و این موضوع جز با تلاش جوانان مقدور نیست.

روز گذشته سرگروه های صالحین سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی در نشستی با معاون تعلیم و تربیت سپاه عاشورا به بررسی و تبیین اهمیت حلقه های صالحین پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها