مهدیه ابراهیمی
به مناسبت سالگرد ارتحال امام؛
با توجه به هجمه های همه جانبه دشمن علیه کشور و زدودن یاد و خاطره امام، انجام حرکتهای فرهنگی و آتش به اختیار در راستای انتقال آرمانهای والای ایشان به نسل جوان امری لازم و بلکه ضروری به نظر می رسد.
کد خبر: ۹۰۲۴۰۲۸
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

به گزارش گزاری بسیج، بسته های فرهنگی، تبلیغی به منظور گرامیداشت سالگرد جانگداز ارتحال امام خمینی(ره) تهیه و بین زائرین مرقد امام توزیع خواهد شد.
این بسته ها که توسط تلاش های گروه فرهنگی بسیجیان حوزه صدیقه کبری(س) قرچک آماده شده شامل کیف های دستمال کاغذی، دستمال کاغذی، ویژه نامه نگاهی بر زندگی امام، کتابچه، بروشور، پوستر و لوح فشرده ارتحال امام و قیام ۱۵خرداد، تراکت های جایگاه زن از دیدگاه مقام معظم رهبری، مسائل بهداشتی، ایمنی و امنیتی، مسابقه وصیت نامه سیاسی امام و بسته های خرما می باشد.
گفتنی است این کار با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن امام سفر کرده در جامعه، شناساندن مجاهدتها و مشقات امام راحل(ره) در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و انتقال آرمانهای والای ایشان به نسل جوانی که در هنگام پیروزی انقلاب وجود نداشتند انجام شده است.
یادآور می شود انجام چنین حرکتهای فرهنگی با توجه به هجمه های همه جانبه دشمنان علیه کشورمان و زدودن یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهیدان راه انقلاب از اذهان ملت ایران به خصوص جوانان و نوجوانان، امری لازم و بلکه ضروری به نظر می رسد.

ارسال نظرات