حجت الاسلام و المسلمین سرافراز:

نفی اسلام آمریکایی نخستین اصل از اندیشه های امام خمینی (ره) است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (ع) گفت: اثبات اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی، اولین اصل از اندیشه های امام خمینی(ره) است.
کد خبر: ۹۰۲۴۰۲۴
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، آیین احیای لیله القدر و سوگواری شب ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی علیه السلام و ارتحال جانگداز حضرت امام خمینی(ره) با حضور خیل مؤمنین روزه دار در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین کریم سرافراز در این مراسم معنوی با تسلیت ایام شهادت نخستین پیشوای شیعیان جهان و رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی، یاد و خاطره شهدای 8سال دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، قیام پانزده خرداد و شهدای مظلوم مدافع حرم را گرامیداشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در ابتدای سخنان خود به تبیین ویژگی های شخصیت حضرت امام خمینی(ره) به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: شخصیت عظیم امام عزیز ما، حتماً و انصافاً پس از پیامبران الهی و اولیای معصومین با هیچ شخصیت دیگری قابل مقایسه نیست.

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) یک شخصیت ممتاز، عظیم با جامع صفات و استثنایی داشتند و ایشان محو در اراده الهی و تکلیف شرعی، حکیم، حلیم و آینده نگر بودند.

حجت الاسلام و المسلمین سرافراز گفت: حضرت امام خمینی(ره)، امیر بر هواها و خواهش های نفسانی، عابد و مخلص، علمدار اسلام ناب، دوست شناس و دشمن شناس بودند.

وی در تبیین اصول اندیشه های معمار کبیر انقلاب اسلامی با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: اثبات اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی، اولین اصل از اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: اعتماد به صدق وعده الهی و بی اعتمادی به قدرت های مستکبر و زورگوی جهانی، اعتقاد به اراده مردم و حمایت از محرومان و مستضعفان و مخالفت با خوی کاخ نشینی، مخالف صریح با جبهه استکبار، اعتقاد به استقلال ملی از دیگر ویژگی های شخصیت ممتاز حضرت امام به شمار می روند.

حجت الاسلام و المسلمین سرافراز، تصریح کرد: توجه ویژه به مبارزه با رژیم اشغالگر قدس، دفاع از ملت های مظلوم و ستمدیده بویژه ملت مظلوم فلسطین، یکی دیگر از اصول اندیشه های حضرت امام و خط خمینی کبیر است.

این کارشناس مسایل دینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روایتی از حضرت امام رضا علیه السلام به تشریح اهمیت شکرگذاری نعمت های الهی پرداخت و نعمت عمر را اعظم نعمات خدادادی از منظر و دیدگاه مولای متقیان حضرت علی علیه السلام عنوان کرد.

وی انواع شکر نعمت های خدا را سه دسته دانست و گفت: شکر قلبی، شکر لفظی یا زبانی و شکر عملی، سه قسم از انواع شکر و قدردانی نعمت های خداوند است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام سپس به اهمیت شب قدر و پاداش بی نهایت خداوند در این لیالی پرعظمت اشاره کرد و با توجه به دعای مکارم اخلاق حضرت امام سجاد علیه السلام،  افزود: در این شب باید  همانند امام زین العابدین علیه السلام از خداوند بخواهیم که توفیق دهد عمرمان را در راه اطاعت و بندگی پروردگار صرف کنیم.

گفتنی است: توسل به معصومین علیهم السلام، ذکر روضه در سوگ شهادت مولای متقیان و مراسم قرآن به سر در ادامه این محفل معنوی برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار