خبرهای داغ:
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه بصیرت الفبای کار سیاسی است، عنوان کرد:هر قومیت، فرهنگ، زبان و نژادی که در دنیای اسلام از راه امام فاصله بگیرد، به هلامت نزدیک‌تر می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۳۹۸۸
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سید محمد باقر عبادی در مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) در جمع مردم شهرستان درمیان، با تأکید بر اینکه به برکت انقلاب اسلامی یک خودباوری در مردم و وجوانان ایجاد شد، اظهار داشت:  کشور ایران با تمام تهدیدها، مشکلات و فشارها در زمینه نظامی و موشکی حرف برای گفتن دارد.

وی فناوری هسته‌ای را سرازیر همه علوم دانست و بیان داشت: آمریکایی‌‌ها به مباحث فناوری هسته‌ای حساس بودند و می‌دانستند که جمهوری اسلامی در این راه به پیشرفت دست می‌ِیابد.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه به برکت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی فرهنگ استعماری ما نمی‌توانیم؛ ما کوچک‌تریم و غیره تغییر کرد، اضافه کرد: امام خمینی(ره) تمام فرهنگ‌های غلط و پوچ را تغییر دادند و فرهنگ "ما می‌توانیم" را بنا نهادند.

عبادی با اعلام اینکه با وجود تمام ضایعات، بحران‌های درونی و بیرونی که دشمن برای ما درست کرد جمهوری اسلامی در زمینه‌های فناوری و علمی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، مطرح کرد: جمهوری اسلامی امروزه با برخی کشورها پیشرفته مبادلات علمی دارد، پبشرفت‌ها و دستاورهایی که حتی در باور دشمنان نمی‌گنجد.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به ناراحتی دشمن از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: متأسفانه برخی در داخل می‌گویند که بروید آمریکا را راضی کنید اما چطور می‌شود کشوری که حاضر به پیشرفت جمهوری اسلامی نیست را راضی کرد؟!

عبادی اعلام کرد: آمریکا نه‌تنها حاضر به پیشرفت جمهوری اسلامی بلکه حاضر به پیشرفت دنیای اسلام هم نیست، حتی حاضر به پیشرفت عربستان و آل سعودی که خود فروخته و دست نشانده آمریکا و اسرائیل هستند هم نیست چون اسمش مسلمان است و این موضوع مثل روز روشن است.

وی به فروش موشک توسط آمریکا به عربستان اشاره کرد و یادآور شد: آمریکا به عربستان موشک می‌فروشد اما اجازه ساخت موشک را به هیچ عنوان به عربستان نمی‌دهد، هر چقدر سلاح نظامی بخواهند در اختیارشان قرار می‌دهد اما اجازه ساخت نمی‌دهد.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سلاح‌هایی که آمریکا به آل سعود می‌دهد بدین صورت است که نتوانند هر جا و هر زمانی که بخواهند استفاده کنند، تبیین کرد: برج‌های آن چنانی در دبی و عمارت برای آل سعود می‌سازند اما اجازه ساخت و برون سازی را به خودشان نمی‌دهند.

عبادی با اعلام اینکه آل سعود دست نشانده آمریکا و اسرائیل است و با بیان اینکه از نظر آمریکا یک کشور دست نشانده نباید از ظرفیت های بالایی برخوردار شود، عنوان کرد: اگر امام راحل نبودند امروز نقشه خاورمیانه متفاوت بود یعنی کدخدا و قبله اول و دوم مسلمانان در تصرف آن‌ها می‌بود.

وی اعلام کرد: آمریکا و اسرائیل فقط به فکر منافع خودشان هستند و هر زمانی که دست نشانده آن‌ها چیزی در اختیار داشته باشد از او استفاده می‌کنند، اما وقتی که سوء استفاده‌های آنان تمام شد در صدد نابودی آن اقدام می‌کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: امام خمینی(ره) فردی بودند که آمریکا و اسرائیل شناسی بالایی داشتند و برای همین فرمودند "هر چه فریاد دارید سر آمریکایی‌ها بزنید".

عبادی به سخنان برخی مسؤولان کشور مبنی بر اینکه اگر با آمریکا و اسرائیل نرم‌تر برخورد کنیم کاری ندارد، اشاره و متذکر شد: نخیز این چنین نیست.

وی به صراحت امام خمینی(ره) اشاره و اعلام کرد: امام خمینی دارای صراحت بودند و همواره تأکید داشتند که شما را خواب فرا نگیرد و غفلت نکنید.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی انحراف فکری را آفت راه امام و انقلاب دانست و توضیح داد: عده‌ای از نمایندگان پرچم آمریکا را در مجلس آتش زدند و برخی از آقایان از این اقدام ابراز تأسف کردند و گفتند: این پرچم نماد مردم آمریکا است، این در حالی است که مردم آمریکا هیچی نمی‌گویند و گاها خودشان پرچم را به آتش می‌کشند، در این صورت این آقایان می‌گویند ما ناراحت شدیم! این گفته یعنی آمریکا ناراحت نباش اینجا پشتیبانانی داری که حتی هوای پرچمت را هم دارند.!

عبادی اضافه کرد: همچنین عده‌ای به آتش زدن برجام هم انتقاد داشتند؛عده‌ای از آقایان می‌گویند چرا آتش زدید و برجام را می‌بوسند و می‌گویند محترم است؛ این در صورتی است که مشاور ترامپ آب دهان خود را روی برجام ریخت و آن را پاره کرد، جواب این اقدام از جهت دیپلماسی این است که نمایندگان ملت بگویند اگر او پاره کرد ما آتش می‌زنیم.

وی ادامه داد: بوسیدن برجام یعنی آمریکایی‌ها بدانید که ما هنوز به برجام دل بسته‌ایم، نکند به این آسیب برسانید چرا که همه چیز از جان گرفته تا اقتصاد ما به این بند است!

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر داشتن بصیرت اشاره و با تأکید بر اینکه بصیرت الفبای کار سیاسی است، عنوان کرد:هر قومیت، فرهنگ، زبان و نژادی که در دنیای اسلام از راه امام فاصله بگیرد، به هلامت نزدیک‌تر می‌شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها