خبرهای داغ:
مسئول اردویی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:

آماده اعزام عاشقان امام خمینی(ره) به مراسم سالگرد ایشان هستیم

مسئول اردویی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: سپاه استان قزوین امسال در نظر دارد 1500 نفر از علاقه مندان را به مراسم سالگرد امام خمینی (ره) اعزام نماید لذا ستاد های اعزام در قزوین و شهرستانهای استان از جمله بوئین زهرا، آبیک، تاکستان، اقبالیه و البرز آماده خدمت رسانی هستند.
کد خبر: ۹۰۲۳۹۸۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱

آشوری مسئول اردویی سپاه صاحب الامر در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، اظهار کرد: امام خمینی با قیام تاریخی خود ایرانیان و ملت اسلام را از بند استعمار مستکبرین جهان آزاد کردند، به همین دلیل هم امروز پس از گذشت 30 سال از رحلت ملکوتی ایشان می بینیم که عاشقان ایشان از سراسر ایران و جهان در سالگرد ارتحال ایشان گرد هم جمع می شوند و با آرمان های آن یار سفر کرده تجدید بیعت می نمایند.
وی ادامه داد: سپاه استان قزوین امسال در نظر دارد 1500 نفر از علاقه مندان را به مراسم سالگرد امام خمینی (ره) اعزام نماید لذا ستاد های اعزام در قزوین و شهرستانهای استان از جمله بوئین زهرا، آبیک، تاکستان و البرز آماده خدمت رسانی هستند.
مسئول اردویی سپاه صاحب الامر ادآور شد: روز دوشنبه 14 خرداد ماه سال جاری پس از بقامه نماز ظهر و عصر کاروان ها حرکت خواهند کرد و پس از شرکت در مراسم سالگرد و صرف افطاری به مبدا خود باز خواهند گشت.
وی در پایان یادآور شد: گرامی داشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و نیز قدم برداشتن در راه آرمان های ایشان و نهضتی که برپا کردند امروز به گردن همه ما است و امیدواریم که علاقه مندان با حضور هر چه پرشور تر پیام های انقلاب را به گوش مردم سراسر جهان برسانند.
1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار