رئیس تبلیغات اسلامی میامی:

۴۸ روحانی در میامی فعالیت تبلیغی ویژه ماه رمضان دارند

رئیس تبلیغات اسلامی میامی از اعزام ۴۸ روحانی ویژه ماه رمضان در این شهرستان خبر داد و گفت: این روحانیان اجرای فرایض دینی و ترویج سبک زندگی اسلامی را بر عهده‌دارند.
کد خبر: ۹۰۲۳۹۶۰
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،

حجت‌الاسلام مجید بخشی در دیدار  با فرماندار میامی به میزبانی دفتر وی، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات تبلیغات اسلامی این شهرستان در ماه رمضان، تأکید کرد: اعزام ۴۸ روحانی باهدف برگزاری مراسم و فرایض ویژه این ماه، محافل انس با قرآن، ترویج سبک زندگی اسلامی، سخنرانی‌های مذهبی، جزء خوانی و … در زمره برنامه‌های این اداره در ماه ضیافت الهی است.

وی افزود: وحدت بین مسلمانان و آحاد جامعه، ولایت‌فقیه، تبیین شعار سال و نقش مردم در تحقق آن، مسائل منطقه‌ای، بصیرت، معضلات اجتماعی، سیره ائمه اطهار(ع) و … در زمره توصیه‌هایی است که پیش از ماه رمضان به روحانیان اعزامی میامی شده است.

رئیس تبلیغات اسلامی میامی در ادامه و بابیان اینکه باید از ظرفیت‌های خوب تبلیغی شهرستان برای اشاعه فرهنگ دینی و اسلامی بهره‌مند شد، بیان داشت: دغدغه امروز مردم و راهکارهای رهایی از آن باید محور امور تبلیغی روحانیان اعزامی قرار گیرد.

فرماندار میامی نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از روند فعالیت‌های خانه‌های عالم در این شهرستان، گفت: خانه‌های عالم روستایی در شهرستان از مطالبات عمومی مردم متدین این شهرستان بوده و ازآنجاکه معتقد هستیم این مردم لایق بهترین‌ها هستند، امیدواریم با تخصیص اعتبار مناسب بازهم شاهد بهره‌برداری بیشتر از خانه‌های عالم در میامی و فعالیت هر چه بیشتر جامعه روحانیان باشیم.

محمدمهدی کریمی همچنین رمضان را ماه خودسازی و ترویج سبک زندگی اسلامی بر پایه سیره ائمه اطهار(ع) دانست و بیان کرد: برنامه‌های مختلف اجرایی از سوی نهادهای فرهنگی مانند سازمان تبلیغات اسلامی اگر با نیازسنجی و مخاطب شناسی صورت گیرد قطعاً در بین جوانان تاثیر گذار خواهد بود کمااینکه در دو سال اخیر شاهد این موضوع در میامی هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار