مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک گفت : تیم فوتبال این باشگاه برای موفقیت در فصل آینده نیاز به آرامش و حمایت ورزش دوستان دارد.
کد خبر: ۹۰۲۳۹۴۰
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی علیرضا دهشمند در حاشیه انعقاد قرارداد با سرمربی جدید تیم فوتبال ایرالکو، افزود: هواداران و منتقدان فصل آینده را به این تیم فرصت بدهند تا بازیکنان و کادر فنی بتوانند با آرامش خاطر به کسب نتیجه فکر کنند.

وی ادامه داد: یک مربی یا یک بازیکن خوب نمی تواند یک تیم را به درجه عالی موفقیت برساند چرا که این مهم نیازمند حمایت های همه جانبه هواداران، پشتیبانی باشگاه، وفاق و همدلی کادر فنی و بازیکنان دارد و امید است همه این عوامل در فصل آینده فراهم شود.

محمد ربیعی سرمربی جدید تیم فوتبال ایرالکو نیز گفت: تامین زیرساخت های اساسی، جذب کادر فنی کاردان و در نهایت بستن تیمی فنی و تهاجمی رویکرد اصلی ایرالکو در فصل آینده خواهد بود.

وی افزود: شفافیت و استفاده از توان تخصصی اساس برنامه های کاری است و بدون شک این رویه در اراک هم دنبال خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال ایرالکو با بیان اینکه وجود آرتا منهاجی و حامد بصیری در کادر فنی تیم قطعی شده، بیان کرد: در صورتی که نیروهای بومی نتوانند بر اساس ایده ها و سلایق جدید تیم ایرالکو فعالیت کنند، کادر فنی تیم با بهره گیری از نیروهای غیر بومی بسته خواهد شد.

وی یادآوری کرد: مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی ایرالکو قول های مساعد بسیاری ابزار کرده اند که در صورت عملیاتی شدن می توان تیم را به بهترین شکل ممکن روانه میدان کرد.
محمد ربیعی قرارداد 2 ساله خود را با باشگاه فرهنگی ورزشی ایرالکو اراک امضا کرد و به طور رسمی سرمربی این تیم شد.

تیم فوتبال ایرالکو فصل گذشته را با علی حنطه آغاز کرد اما در میانه های فصل از تیم ایرالکو جدا شد و حامد بصیری کاپیتان این تیم به عنوان سرمربی معرفی شد و در نهایت این تیم با 39 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی لیگ آزادگان کشور قرار گرفت.

محمد ربیعی سرمربی جدید این تیم نیز فصل گذشته سرمربی تیم بادران بود و جایگزین حامد بصیری شد.

ارسال نظرات