فرمانده سپاه لنگرود در گفت‌وگو با «بسیج» مطرح کرد
فرمانده سپاه لنگرود گفت: شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از اهداف اصلی امام راحل درراه نهضت اسلامی ایران بوده است.
کد خبر: ۹۰۲۳۹۱۱
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷

سرهنگ حسن فیضیان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در لنگرود در آستانه ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) با بیان اینکه انقلاب اسلامی سرآغاز فصل نوینی در تاریخ ایران اسلامی است اظهار کرد: این نهضت با رهنمودهای امام امت و فداکاری شهدا به نتیجه رسید.

وی با بیان اینکه اهداف اصلی این نهضت استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی بود که به ثمر نشست افزود: استکبارستیزی، نفی سلطه استکبار، حمایت از مظلومان و مبارزه با مستبدان از دیگر اهداف این نهضت بود که در بیانات حضرت امام (ره) نیز به‌کرات این موارد مشاهده می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود از برگزاری کاروان نمادین پیاده حرم مطهر امام راحل خبر داد و گفت: در راستای تکریم مقام امام امت (ره) کاروان پیاده زائرین حضرت امام شهرستان لنگرود به‌صورت نمادین فردا از ساعت 14 از جلوی سپاه ناحیه لنگرود به سمت شهرستان رشت اعزام خواهند شد.

وی تجمع مردم انقلابی و ولایتمدار گیلان در شهرداری رشت را از برنامه‌های اصلی سالروز ارتحال امام نام برد و گفت: امت حزب‌الله لنگرود فردا تجمع بزرگی همگام با سایر مردم این استان در حمایت از نظام و آرمانه‌ای امام راحل (ره) برگزار خواهند کرد.

به گزارش بسیج، این کاروان در قالب یک دستگاه مینی‌بوس و به تعداد 22 نفر از بسیجیان 6 حوزه مقاومت بسیج محلات تابعه سپاه ناحیه لنگرود به رشت اعزام خواهد شد.

ارسال نظرات