محمد فرخی
روابط عمومی سپاه قرچک مطرح کرد؛
سپاه ناحيه قرچک از ملت شهید پرور ایران اسلامی مخصوصاً شهروندان ديار 15خرداد و دشت ورامين دعوت می نماید تا در گلباران پل باقرآباد قرچك قتلگاه شهدای قيام خونين 15خرداد شرکت نمایند.
کد خبر: ۹۰۲۳۹۰۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ روابط عمومي سپاه 15خرداد در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین 15 خرداد، تصريح كرد: تلاقی ایام شهادت جانسوز امیرالمؤمنان علی(ع) و شبهای قدر با ایام گرامیداشت قیام خونین 15خرداد، الهام بخش بوده و هر دو جريان منشأ ایثار و فداکاری بودند و گامهای بلندی در اعتلای اسلام ناب محمدی برداشتند.
متن کامل این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
تا ملّت عمر دارد، غمگین در مصیبت پانزدۀ خرداد است.(صحیفه امام؛ ج1، ص272)
نیمه خرداد آغازگر نهضت عظیم بیداری اسلامی است و یادآور آغاز قیام ملتی انقلابی در پانزدهم خردادماه سال 1342 است که با لبیک گفتن به ندای رهبری صدیق نوید انقلابي سترگ را دادند و الگوی ایستادگی در برابر رژیم‌‌های سلطنت طلبي برای ملت‌های مستضعف شدند.
15خرداد یادآور قیام عزتمندانه مردمی غیرتمند در برابر هیمنه پوشالی طاغوت می باشد که با شهادتشان برگ زرینی را بر كتاب تاريخ ثبت کردند.
سالروز قيام 15خرداد كه مقدمه‌اي بر تغيير معادلات سياسي در منطقه و جهان شد به بركات هدايت حكيمانه امام خميني(ره)شكل گرفت و زمينه احياء تمدن بزرگ اسلامي در جهان را هموار ساخت.
امسال تلاقی ایام شهادت حضرت علی (ع) با ایام گرامیداشت قیام خونین 15خرداد و سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی بسیار الهام بخش و معنادار است و همانطور که رهبر معظم انقلاب همواره قیام 15خرداد را سرآغاز انقلاب اسلامی دانسته اند؛ هم جانشین پیامبر امیرالمؤمنین(ع) و هم بابصيرتان 15 خرداد منشأ ایثار و فداکاری بودند و گامهای بلندی در اعتلای اسلام ناب محمدی برداشتند.
در آستانه فرا رسیدن نیمه خرداد شاهد آن هستیم که بیش از پیش آوازه انقلاب شکوهمند اسلامی در جهان طنین انداز شده و آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به عمق دل‌های آزادیخواهان جهان نفوذ کرده و در حال به ثمر نشستن است.
اين ناحيه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام علی(ع)، سالروز رحلت جانسوز امام خمینی(ره) و شهدای قیام خونین 15خرداد از ملت شهید پرور ایران اسلامی مخصوصاً شهروندان ديار 15خرداد و دشت ورامين دعوت می نماید که ضمن شركت در مراسم سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی در گلباران پل باقرآباد قرچك قتلگاه شهدای قيام خونين 15خرداد كه ساعت 10صبح روز 14خرداد سال 1397 با حضور اقشار مختلف جامعه برگزار مي شود، شرکت نمایند.

ارسال نظرات