خبرهای داغ:
مراسم گرامیداشت سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ع) و قیام 15 خرداد به همت لشکر مقدس امام حسین (ع) در منطقه عملیاتی جنوب شرق برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۳۷۹۱
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر 14 امام حسین (ع)، مراسم گرامیداشت سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ع) و قیام 15 خرداد به همت لشکر مقدس امام حسین (ع) در منطقه عملیاتی جنوب شرق برگزار شد.

در این مراسم که با حضور امام جمعه شهر سیرکان، نیروهای انتظامی، سپاه، بسیج و عموم مردم این شهر برگزار شد، کریم بخش درازه‌ای رئیس آموزش و پرورش شهر بم پشت به ایراد سخنرانی درباره فضائل حضرت امام خمینی، بناینگذار انقلاب اسلامی پرداخت و حرکت حضرت امام را پیروزی انقلاب اسلامی حرکتی فراموش نشدنی در تاریخ بشریت دانست.

حجت‌الاسلام غریبی در این مراسم، ضمن تشریح ابعاد شخصیتی امام خمینی اظهار داشت: برخورداری از روحیه، ذهن و عمل انقلابی درس بزرگ امام راحل است و ملت ایران در پرتو اهداف و آرمان‌های پرجاذبه امام و هوشیاری در مقابل شیطان بزرگ، راه تحقق اهداف انقلاب را در معنای حقیقی عقلانیت یعنی انقلابی‌گری ادامه می‌دهد.

وی تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ع) حمایت خود را از محرومان اعلام داشته و با اشرافی‌گری و زندگی پادشاهانه به شدت مخالف بوده و همواره خود را حامی مظلومان جهان مخصوصا مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌داشت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها