تفاهم‌نامه ساخت بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی در کامیاران با حضور مدیر عامل شرکت مادر تخصصی ساخت بیمارستان‌های وزارت بهداشت، نماینده مجلس و مسئولان شهرستانی امضاء شد.
کد خبر: ۹۰۲۳۷۲۰
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، طی مراسمی تفاهم‌نامه ساخت بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی در کامیاران با امضای مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساخت بیمارستان‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس و فرماندار کامیاران در این شهر منعقد شد.

سید مهدی فرشادان در این مراسم ضمن ابراز خوشحالی از ساخت بیمارستان جدید ۱۰۰ تختخوابی در کامیاران اظهار داشت: ۷ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این پروژه در بودجه سال ۹۷ در نظر گرفته شده است.

فرشادان افزود: امسال عملیات ساخت بیمارستان جدید ۱۰۰ تختخوابی در کامیاران با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار آغاز می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس تصریح کرد: همچنین پس از پیگیری‌های انجام شده، برای تسریع در ساخت بیمارستان جدید ۱۰۰ تختخوابی در کامیاران موفق به تزریق ۸ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه شدیم.

گفتتی است؛ با توجه به اینکه بیمارستان فعلی شهرستان کامیاران بر روی گسل زلزله واقع شده، کارشناسان، لزوم ساخت بیمارستان جدیدی را ضروری دانستند و پس از پیگیری‌های نمایندگان مردم در مجلس، مسئولان استانی و شهرستانی تفاهم‌نامه ساخت بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی در کامیاران امضاء شد و عملیات ساخت این پروژه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات