مدیرکل آموزش‌وپرورش کردستان از موفقیت دانش‌آموزان استان در مرحله اول نهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو در سال تحصیلی جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۳۷۱۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رشید قربانی با بیان این خبر اظهار داشت:در مرحله اول نهمین المپیاد نانو ۴۵ نفر از دانش‌آموزان استان با درخشش به مرحله دوم این المپیاد راه یافتند.

وی افزود: بر اساس اعلام نتایج مرحله اول این المپیاد توسط باشگاه نانوی کشور، دانش‌آموزان استان با کسب ۴۵ رتبه برتر کشوری و با اختصاص ۱۰/۲۹ درصد کل پذیرفته‌شدگان کشوری به جمع ۴۳۷ دانش‌آموز راه‌یافته و به همراه دانش‌آموزان استان‌های بوشهر و خراسان رضوی به‌عنوان ۳ استان برتر به مرحله دوم این المپیاد که تیرماه ۹۷ برگزار می‌شود راه یافتند.

قربانی در ادامه افزود: در همین راستا اردوی متمرکز استانی با حضور اساتید برجسته کشوری نانو برای حضور فعال و مؤثر دانش‌آموزان برگزیده استان در مرحله دوم المپیاد، تیرماه ۹۷ در سنندج برگزار خواهد شد.

وی با تبریک این موفقیت ارزشمند به دانش‌آموزان برگزیده، اولیای گرامی، مدارس و دبیران تلاشگر دانش‌آموزان منتخب، مدیران و عوامل پژوهش سرا‌های دانش‌آموزی و جامعه دانش‌آموزی و فرهنگیان استان و کلیه دست‌اندرکاران امر، این موفقیت را مرهون زحمات و تلاش کلیه مجموعه عنوان کرد.

گفتنی است در هشتمین المپیاد دانش‌آموزی نانو ۸ نفر از دانش‌آموزان استان به مرحله نهایی المپیاد نانو راه یافتند که حاصل این موفقیت کسب یک مدال طلا و ۲ مدال برنز المپیاد، پنج دیپلم افتخار و احراز رتبه اول کشوری بود.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات