نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه جبهه اسلامی پیروز است و باید با حضور گسترده پاسخ کوبنده‌ای به مستکبرین عالم بدهیم افزود: وقتی مسئولیتی را از کوچک تا بزرگ می‌پذیریم در سه جایگاه باید پاسخگو باشیم.
کد خبر: ۹۰۲۳۶۷۷
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  حجت‌الاسلام ‌و المسلمین حسن علیداد‌ی‌سلیمانی در شورای اداری استان کرمان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان اظهارداشت: از خداوند بخواهیم که توفیق درک ماه رمضان را به همه ما عطا کند و بتوانیم بندگی خدا را به خوبی به‌جا بیاوریم.

وی با گرامیداشت ایام ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد و روز قدس گفت: این روزها در تاریخ اسلام ماندگار هستند و باید روز قدس باشکوه‌تر از هر سال برگزار شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه جبهه اسلامی پیروز است و باید با حضور گسترده پاسخ کوبنده‌ای به مستکبرین عالم بدهیم افزود: وقتی مسئولیتی را از کوچک تا بزرگ می‌پذیریم در سه جایگاه باید پاسخگو باشیم.

وی با اشاره به اینکه اولین مکان پاسخگویی در پیشگاه خداوند است بیان کرد: باید در این مدت کوتاه وظیفه خود را به‌خوبی انجام دهیم چرا که به‌سرعت روزهای مسئولیت می‌گذرد.

حجت‌الاسلام ‌و المسلمین علیداد‌ی‌سلیمانی با بیان اینکه امام علی(ع) فرمود وقتی مسئولیتی را می‌پذیرید در پیشگاه خداوند مسئولید و باید از کارهای کوچک و بزرگ به خداوند پاسخگو باشید گفت: بخشی از اعمال ما ظاهری هستند و مراجعه‌کنندگان ما می‌بینند و می‌دانند اما بخشی از اعمال ما مخفی هستند اما خدا می‌بیند.

وی با اشاره به اینکه مردم در برابر اعمال ما قضاوت‌هایی دارند و در برابر مردم پاسخگو هستیم گفت: وقتی مسئولیت‌ها را تحویل می‌دهیم اظهارنظرهای مردم بیشتر می‌شود.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه به وجدان خودمان هم باید پاسخگو باشیم که در برابر توان و نعمتی که خدا به ما داده است چه کرده‌ایم عنوان کرد: خیلی کوتاه فعالیت‌های رزم‌حسینی استاندار سابق کرمان را دیدم و او با برنامه و یک نقشه راه فعالیت کرد که خیلی مهم است.

وی با اشاره به اینکه تشریفاتی عمل نکردن و مردمی بودن از اصول مدیریتی رزم‌حسینی بود و جنس او رزمندگی است افزود: با دست‌پاکی مسئولیت خود را تحویل داد و از حقوق شرعی خود در دوره مسئولیتش یک ریال را در زندگی خود نیاورده است و این موضوع در تاریخ کرمان ثبت شده است.

حجت‌الاسلام ‌و المسلمین علیداد‌ی‌سلیمانی با بیان اینکه وقتی هم که دچار مشکلاتی در زندگی شخصی خود می‌شود با کمال شجاعت و شهامت مسئولیت را به فرد دیگری تحویل می‌دهد گفت: امیدواریم دولت مسئولیت استانداری کرمان را به فردی بدهد که این فعالیت‌های خوب در کرمان را ادامه بدهد.

ارسال نظرات