۳۲۰۰ حامی ایتام کردستانی از خیران استان هستند

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: از ۱۳ هزار حامی این کودکان، سه هزار و ۲۰۰ حامی از خیران این استان و بقیه هم خارج از استان زندگی می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۲۳۶۷۰
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
محمدرسول شیخی‌زاده، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان ضمن ارائه گزارش برنامه‌های این نهاد به تشریح طرح اکرام ایتام و محسنین به‌عنوان یکی از برنامه‌های ویژه کمیته امداد پرداخت و اظهار کرد: هم‌اکنون هفت هزار کودک یتیم و نیازمند تحت حمایت این نهاد هستند.

وی افزود: طرح هر کردستانی حامی یک نفر از کودکان یتیم و محسنین یکی از طرح‌هایی است که توسط کمیته امداد استان کردستان و باهدف کمک به این کودکان در حال اجراست.

وی بیان کرد: باهدف استفاده از ظرفیت و افزایش کمک‌ها و حمایت‌های خیران استانی از کودکان یتیم و نیازمند «طرح هر کردستانی حامی یک کودک یتیم و محسنین» توسط کمیته امداد کردستان در حال اجراست و این نهاد از طریق این طرح آماده دریافت کمک‌های خیران این استان برای کودکان نیازمند است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان عنوان کرد: از ۱۳ هزار حامی این کودکان، سه هزار و ۲۰۰ حامی از خیران این استان و بقیه هم خارج از استان زندگی می‌کنند.

وی بابیان اینکه ۳۸ نفر از حامیان این کودکان نیز در خارج از کشور زندگی می‌کنند، اعلام کرد: کمک حامیان خارج از مرز‌های این استان بیان‌کننده این موضوع است که کمیته امداد جدا از ترویج کار خیر و سنت‌های حسنه الهی در جامعه، حامی یک پیام وحدت‌بخش بوده و نشان‌دهنده این است که بحث انسان دوستانه فراتر از نژاد، مذهب، زبان و فرهنگ است.
 

شیخی‌زاده عنوان کرد: کسانی که تمایل به مشارکت در این کار خیرخواهانه دارند می‌توانند از سه طریق مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرس emdad.ir، مراجعه به کلیه دفاتر کمیته امداد در سراسر این استان و یا با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۷ برای حمایت از کودکان یتیم و محسنین اعلام آمادگی کنند.

وی با اشاره به اینکه از روز ولادت امام حسن مجتبی (ع) تا شهادت حضرت علی (ع) به‌عنوان هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام نام‌گذاری شده است افزود: امید است که در این ایام شاهد افزایش کمک‌ها و مشارکت بیش‌ازپیش خیران در کمک به نیازمندان استان کردستان باشیم تا در این ماه مبارک بخشی از نیاز‌های اساسی این خانوار‌ها تأمین شود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار