مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه اراک با بیان اینکه کاروان اعزامی از شهرستان اراک در قالب 23 دستگاه اتوبوس اعزام می‌شود، افزود: باتوجه به همزمانی برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام راحل با ماه مبارک رمضان اعزام‌ها عصر روز چهاردهم خرداد بعد از نماز ظهر و عصر صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۰۲۳۶۴۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵

سرهنگ پاسدار یعقوب قادری مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به اعزام زائران اراکی برای شرکت در مراسم رحلت امام خمینی (ره) به تهران گفت: امسال هم همانند سال‌های گذشته کاروان زیارتی برای شرکت در مراسم رحلت حضرت امام خمینی(ره) در روز چهاردهم خرداد متشکل از عاشقان دلسوخته آن حضرت به مرقد مطهر آن حضرت اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه کاروان اعزامی از شهرستان اراک در قالب 23 دستگاه اتوبوس اعزام می‌شود، افزود: باتوجه به همزمانی برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام راحل با ماه مبارک رمضان اعزام‌ها عصر روز چهاردهم خرداد بعد از نماز ظهر و عصر صورت خواهد گرفت.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: هرساله اشتیاق مردم برای حضور در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) بیشتر می‌شود که این امر علاوه ‌بر معنوی بودن یک امر سیاسی است که نشان از همبستگی ملت ایران در تمام عرصه‌های ملی و ارادتی که این ملت به امام راحل دارد.

سرهنگ پاسدار قادری هدف اصلی برگزاری این مناسبت ها تجدید میثاق مجدد با آرمان های امام خمینی (ره) دانست و گفت: با برگزاری این مناسبت‌ها، اصول مکتب امام راحل بازخوانی می‌شود و در این فرصت، مبانی چندگانه انقلاب بار دیگر تشریح و تبیین شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات