مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: با اجرای عملیات گازرسانی به پنج شهرستان استان، سه هزار و 376 خانوار قادر به استفاده از نعمت گاز شده و ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی استان به 96 درصد افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۹۰۲۳۶۱۷
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسلم رحمانی اظهار داشت: در امتداد مسیر توسعه گازرسانی در استان و با هدف افزایش ضریب تحت پوشش گاز، عملیات گازرسانی به 22 روستای استان در دست اجراست.

 وی افزود: در این مسیر، بهره‌گیری از منابع قانونی بودجه از جمله بند " ق" تبصره 2 قانون بودجه سال 93 ، این امکان را فراهم آورد تا روند گازرسانی به روستاها تسریع یابد، به نحوی که طی سه سال گذشته شاهد سه برابر شدن روستاهای گازدار استان بوشهر بوده‌ایم.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر تصریح کرد: بر همین اساس و در هم‌سویی با تکالیف شرکت در اجرای پروژه‌های مرتبط با این بند از قانون، اجرای چندین خوشه گازرسانی در استان تعریف شده که این عملیات همچنان ادامه دارد.

رحمانی با بیان این که در حال حاضر عملیات توسعه گازرسانی در شهرستان‌های بوشهر، گناوه، دیلم ، دیر و دشتستان در دست اجراست، بیان کرد: با اجرای این عملیات، سه هزار و 376 خانوار قادر به استفاده از نعمت گاز شده و ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی استان به 96 درصد افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر عنوان کرد: توسعه گازرسانی در روستاهای استان بوشهر با هدف ایجاد رفاه عمومی، برقراری عدالت و جلوگیری از مهاجرت افراد، اجرا می شود که  تحقق این مهم  ضمن توسعه زیرساخت‌ها در این مناطق، رضایتمندی روستاییان را در بر دارد.

رحمانی  افزود: تا کنون 390 روستای استان با اجرای افزون بر سه هزار و 81 کیلومتر شبکه، تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات