خبرهای داغ:
رئیس بسیج سازندگی استان اصفهان با بیان اینکه اولویت نخست اردوهای جهادی امسال رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی حاشیه شهر است گفت: تابستان امسال حدود ۳۰ هزار نفر در اردوهای جهادی شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۲۳۶۱۶
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶
سرهنگ احسان‌الله رضاپور در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج دراصفهانبا اشاره به اردو‌های جهادی در تابستان امسال اظهار داشت: با پایشی که امسال انجام دادیم شرکت‌کنندگان در اردو‌های جهادی را در سه سطح عادی، فعال و ویژه سطح بندی کردیم و در قالب ۴۰۰ گروه برنامه‌ریزی کردیم.

وی افزود: حدود ۳۰ هزار نفر در قالب اردو‌های یک روزه، سه روزه و هفت روزه شرکت می‌کنند و از توانایی‌های آن‌ها در زمینه‌های مختلف استفاده می‌کنیم.

رئیس بسیج سازندگی استان اصفهان با بیان اینکه اولویت اردو‌های جهادی امسال مناطق محروم است، خاطرنشان کرد: در اردو‌های جهادی امسال ترجیحأ مناطق محروم در اولویت هستند. مباحث آسیب‌های اجتماعی در مناطقه حاشیه‌نشین مد نظر ما است.

وی ادامه داد: اولویت کار ما این است که نیرو‌های اردو‌های جهادی را در حاشیه شهر به خدمت بگیریم تا کمکی به مردم محروم حاشیه شهر کنیم.

رضاپور گفت: در مباحث عمرانی، فرهنگی، خدمات رسانی، بهداشتی و تحصیلات، اشتغال و اقتصاد مقاومتی هر جا نیاز باشد افراد را در قالب گروه‌های تخصصی اقشار مانند بسیج مهندسان عمران، بسیج مهندسان کشاورزی، طلاب، دانشجویان و دانش‌آموزان وارد این عرصه می‌کنیم تا خدمات مورد نیاز را ارائه داده و مفید واقع شوند.

وی با بیان اینکه تابستان سال گذشته نیز ۳۰ هزار نفر در اردوا‌های جهادی شرکت کردند اظهار داشت: معمولا ۴۰ درصد افراد شرکت کننده در اردو‌های جهادی خواهران هستند و ۶۰ درصد را برادران تشکیل می‌دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها