سرهنگ پاسدار موسی انصاری گفت: حضرت امام خمینی (ره) با ایستادگی در برابر ظالمان و چپاولگران، جهان اسلام و بشریت را بیدار کرد.
کد خبر: ۹۰۲۳۶۱۲
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به غفران و رحمت الهی در ماه مبارک رمضان و تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) با ایستادگی در برابر ظالمان و چپاولگران، جهان اسلام و بشریت را از خواب هزاران ساله بیدار کرد.

سرهنگ پاسدار موسی انصاری، افزود: حضرت امام خمینی(ره) با افق دید بلند و با تشکیل حکومت جمهوری اسلامی بر مبنای شعار عملی نه شرقی و نه غربی، ایران را از چنگال طاغوتیان نجات دادند و تفکر الهی را در جهان متبلور نمودند.

انصاری ادامه داد: ایشان در اخلاق اجتماعی و سیاسی بی نظیر بودند، چنانکه با توکل بر خدای سبحان در مقابل سختی ها و رنج تبعید ایستادگی کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد، بیان کرد: امروز نیز حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی)، راه امام راحل را با قدرت الهی و تفکر والای خود در جهت دفاع از مظلومان و ایستادگی در برابر استکبار جهانی ادامه می دهند.

انصاری اضافه کرد: بدین علت امروز شاهد برافراشته شدن پرچم نظام مقدس دینی و قرآنی در جهان هستیم، که جمهوری اسلامی ایران اکنون پایگاه دفاع حقیقی از مظلومان و مستضعفان جهان است.

ارسال نظرات