همزمان با روز اكرام، كاركنان سپاه شهرستان خوي بصورت گسترده در طرح اكرام ايتام محسنين شركت نمودند.
کد خبر: ۹۰۲۳۵۷۳
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خوی در جمع كاركنان سپاه خوي طي سخناني با تبریک میلاد امام حسن(ع) و آغاز هفته اکرام و احسان ایتام  گزارشی از عملکرد طرح های این کمیته ارائه و افزود: طرح های مختلفی در این نهاد اجرا می شود و طرح «اکرام ایتام» یکی از طرح های موفق کمیته امداد امام خمینی (ره) است که به واسطه حضور پرشور مردم از برجستگی های خاصی برخوردار است.

ولی نژاد گفت: ما در کل کشور و شهرستان خوی عزیزانی را داریم که متاسفانه به بهانه ای والدین خویش را از دست داده اند و هم اکنون نیازمند یاری همنوعان خویش هستند .

وی خاطر نشان کرد: این فرشته های معصوم با دست نوازشگری شاد می شوند و با کمک های توانگرانه و عاشقانه خیرین، آرزوهای خود را دست یافتنی می بینند، تحصیل می کنند، می آموزند و شاد و سالم زندگی خواهند کرد.

ولی نژاد افزود: رسیدگی به ایتام سعادت می خواهد و شما عزیزان این سعادت را دارید که در عرصه فرهنگ و انفاق گام های موثر و شایسته ای داشته باشید.

وی در پایان با اعلام شرایط پذیرش ایتام اظهار داشت: علاقمندان می توانند از طریق سایت محسنین یتیم یا فرزند خود را به همراه مبلغ واریزی انتخاب یا به کمیته امداد شهرستان خوی  مراجعه کنند تا از طریق آلبوم های ایتام اقدام به انتخاب یتیم مدنظر که دختر باشد یا پسر و غیره کنند.

شرکت پایوران سپاه خوی در طرح اکرام ایتام پایان بخش این مراسم بود.

ارسال نظرات