فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: انقلاب اسلامی و نعمت ولایت فقیه از یادگاران حضرت امام خمینی(ره) است که وظیفه داریم تا حافظ و پاسدار آنها بوده و به وظیفه خود در قبال آنها عمل کنیم. ...
کد خبر: ۹۰۲۳۵۷۱
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در میاندوآب با تاکید بر گرامیداشت باشکوه این ایام، اظهار کرد: همه مسئولان وظیفه دارند تا به وظیفه خود در قبال برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره)  به نحو احسن عمل کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: باید توجه بیشتری به امر فضاسازی محیطی شود و مسئولان امر در سطح شهر میاندوآب و بخش های مرحمت آباد و باروق و دهستان ها کوشا باشند.

وی گفت: باید وصیت نامه و فرامین و فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) برای نسل جدید که نیاز دارند تا از منویات، زندگی نامه و وصیت نامه حضرت امام(ره) بیشتر اطلاع پیدا کنند، تبیین شود.

مولودی تصریح کرد: باید نسل جوان و حاضر را با اندیشه های امام راحل(ره) آشنا کرده و اندیشه امام و رهبری را به نسل جوان انتقال دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب هم چنین از ۱۴ خرداد به عنوان تجدید بیعت دوباره با مقام معظم رهبری نام برد و اظهار کرد: در این روز با حضور باشکوه در مراسمات بزرگداشت ارتحال امام راحل و قیام خونین ۱۵ خرداد بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب اسلامی می بندیم.

وی گفت: انقلاب اسلامی و نعمت ولایت فقیه از یادگاران حضرت امام خمینی(ره) است که وظیفه داریم تا حافظ و پاسدار آنها بوده و به وظیفه خود در قبال آنها عمل کنیم.

ارسال نظرات