به همت بسیج طلاب ناحیه تکاب، همایش ائمه جمعه و جماعات شهرستان تکاب ، با موضوع روحانی انقلابی و با حضور پرشور روحانیون و بسیجیان طلاب شهرستان تکاب در محل حوزه علمیه ی این شهرستان برگزار گردید .
کد خبر: ۹۰۲۳۵۶۹
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امام جمعه ی شهرستان تکاب در این همایش گفت: تربیت طلاب انقلابی ضرورت امروز و فردای جامعه اسلامی است و باید نسبت به این مهم اهتمام بیش از پیش داشت و در راستای عملیاتی سازی منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  در خصوص حوزه های علمیه تلاش نماییم.

حجت الاسلام عیسی برادری افزود: انقلابی بودن و انقلابی ماندن حوزه‌های علمیه بسیار مهم است . در حال حاضر دشمن سعی می کند با استفاده از عناصر داخلی انقلاب را بر سر دوراهی تحریم یا تسلیم و اسلام یا معیشت قرار دهد تا جمهوری اسلامی را تسلیم خود نموده و از آرمانها و ارزشهای اسلام و انقلاب دور نماید؛ لذا مقام معظم رهبری چندین سال است که بحث انقلابی گری را مطرح کرده و اولین بار در دیدار با نمایندگان طلاب این امر را گوشزد نموده و فرمودند اگر حوزه انقلابی بماند انقلاب حفظ می شود؛ بنابراین مسئولیت حوزه ها در این خصوص به ویژه حضور بصیرانه و هوشیارانه در صحنه انقلاب و همچنین آگاه سازی مردم بسیار مهم است.

 وی افزود: امروز رسالت شما طلاب و روحانیون است که بیداری اسلامی را گسترش دهید و ما اگر توانستیم ملت های دنیا را نسبت به ظلم و جوری که به آنها می شود، بیدار کنیم آنگاه زمان قیام جهانی فرا می رسد.

این همایش با صرف افطاری بسیجیان طلاب و  روحانیون شهر و روستاهای تابعه ی شهرستان تکاب به پایان رسید .

ارسال نظرات