خبرهای داغ:
امام جمعه خوی؛

قیام ۱۵ خرداد نفوذ معنوی مرجعیت شیعه را به نمایش گذاشت

امام جمعه خوی گفت: قیام ۱۵ خرداد نفوذ معنوی مرجعیت شیعه را به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۹۰۲۳۵۶۸
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام شکوری نماز جمعه خوی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان  ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوا  با اشاره به آغاز شب‌های پرفیض قدر گفت: شب قدر شب نزول قرآن و شب تقدیرات است.

وی در ادامه گفت: در تفسیر قمی نقل شده است که ملائکه خدا و روح القدس در شب قدر بر محضر امام زمان می‌رسند و هر آن چیزی را که نوشته اند به آن بزرگوار تقدیم می‌کنند.

وی ادامه داد: امیرمؤمنان (ع) در رابطه با مظلومیت خود می‌فرماید به خدا قسم پس از رحلت پیامبر مدام من مظلوم بودم و ابن ابی الحدید نقل می‌کند هنگامی که امیرمؤمنان (ع) شنید فردی داد می‌زند که من مظلوم هستم امیرمؤمنان (ع) می‌فرماید بیا پیش من با هم فریاد بکشیم، چون من هم نیز مدام مظلوم بوده و هستم.

حجت الاسلام شکوری با تسلیت سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب با اشاره به نقش اساسی او در تحولات ایران اسلامی و جهان اظهارداشت: امام خميني(ره) به جهانیان اثبات کرد می‌توان با دست خالی و پشتیبانی یک ملت در برابر استبداد و استعمار تا بن و دندان مسلح ایستاد و پیروز شد.

وی ادامه داد: معمار کبیر انقلاب با خنثی کردن تمامی توطئه‌های براندازی استکبار و عوامل داخلی و منطقه‌ای او عملاً اثبات کرد که اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُـم.

خطيب جمعه خوي افزود: رهبر کبیر انقلاب با مدیریت دفاع مقدس ۸ ساله در برابر قدرت‌های اهریمنی به جهانیان اثبات کرد که خون بر شمشیر پیروز است.

 امام جمعه خوی با اشاره به سالگرد قیام ۱۵ خرداد اظهار داشت: این قیام تمامی جریان‌های سیاسی چپی و ملی گرا را عملاً منزوی ساخت و این حرکت عظیم خود باوری را به ملت ایران برگرداند.

وی افزود: در این حرکت الهی قدرت بی پایان ملت شجاع ایران به نمایش درآمد و این حرکت روش مبارزه جدید و اسلامی را فراروی مبارزین قرار داد.

ارسال نظرات