خبرهای داغ:
حجت الاسلام رضا ابراهیمی در جلسه هماهنگی روز قدس که در سالن فرمانداری ماکو ترتیب یافت، با تاکید براینکه قدس در مقابل دو موضوع مذهبی و حقوقی درگیر است، ادامه داد: اسرائیل خبیث در صدد خدشه دار کردن مذهب اسلام و پایمال کردن حقوق مردم این کشور است.
کد خبر: ۹۰۲۳۵۶۶
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماکو، قدس را سمبل و نماد مذهبی مسلمان عنوان کرد و گفت: و قدس محور و نماد وحدت بین مسلمین است.

حجت الاسلام ابراهیمی مخاطبین این نامگذاری را ایادی استکبار دانست و گفت: هیچ مظلومی در دنیا تنها نیست و ایران پشتیبان و حامی مستضعفین ومظلومین است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماکو ادامه داد: رژیم صهیونیستی به پشتوانه حمایت آمریکا و حامیان غربی در این مدت با حملات هوایی و زمینی و با شدت بیشتری علیه مردم مظلوم غزه در سرزمینهای اشغالی مرتکب جنایات وحشیانه ای شده که نه تنها با ادعای حقوق بشر و ترویج اصول دموکراسی که توسط دنیای غرب مطرح میشود سنخیتی ندارد بلکه در تضاد کامل با این اصول است.

وی در پایان اجرای برنامه های فرهنگی، هنری، مسابقات ورزشی، راهپیمائی و غیره را از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این روز نام برد و  گفت: امسال نیز باشکوه‌تر و پرشورتر از سال‌های گذشته این راهپیمایی در شهرستان ماکو برگزار خواهد شد که در این زمینه تلاشهای مسئولین دخیل در تدارکات برگزاری این راهپیمایی بسیار تاثیرگذار است.

شایان ذکر است: طی این جلسه مصوبات برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی روز قدس با حضور اعضای ستاد برگزاری مراسمات شهرستان ماکو به تصویب رسید که شرکت کنندگان روزه دار در راهپیمایی یوم الله روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۲:۳۰، مسیری که از مقابل بانک انصار شهرستان ماکو شروع میشود را به سمت مسجد جامع این شهرستان طی خواهد نمود، که قطعنامه قبل از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه در این مکان قرائت خواهد شد.

ارسال نظرات