آذرنوش گفت: ورزشکاران جوانمرد، هم روحیه جوانمردی و پهلوانی را زنده می کنند و هم با مردم مظلوم فلسطین اعلام همبستگی می کنند.
کد خبر: ۹۰۲۳۵۶۴
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، عصر امروز در مراسمی با حضور سردار محمدحسین سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین و احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان از ورزشکاران حامی ملت مظلوم فلسطین تجلیل شد.

در این مراسم که در آستانه روز جهانی قدس و با حضور ۲۴ ورزشکار جوانمرد حامی ملت فلسطین و نیز نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین برگزار شد، این ورزشکاران که در سالهای اخیر در حمایت از آرمان فلسطین از رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی سر باز زده اند، مورد تجلیل قرار گرفتند.

علیرضا کریمی و رضا عبدلی کشتی گیران ملی کشورمان، محمدصادق محمودی شطرنجباز، زکریا مرادی جودوکار و علی پاکدامن قهرمان شمشیربازی از جمله ورزشکاران تجلیل شده در این مراسم بودند.

آذرنوش، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در این مراسم اظهار داشت: این حرکت در جهت پاسداشت کسانی است که مدتهای مدیدی برای قهرمانی تلاش می کنند اما در مواجهه با ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی از رویارویی خودداری می کنند.

وی افزود: این قهرمانان، با این کار هم روحیه جوانمردی و پهلوانی را زنده می کنند و هم با مردم مظلوم فلسطین اعلام همبستگی می کنند.

ارسال نظرات