فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قرچک 15 خرداد را آغاز حرکتی دانست که نتیجه آن نابودی اسرائیل است و افزود: انشاءالله این اتفاق به دست جوانان این مرز و بوم رقم خواهد خورد.
کد خبر: ۹۰۲۳۵۴۷
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قرچک در ادامه طرح "30 شب، 30مسجد" امشب و در آستانه ایام گرامیداشت 14 و 15 خرداد با نمازگزاران مسجد پنج تن آل عبا پوئینک و بسیجیان پایگاه بسیج شهید بهرامی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
علی اصغر شهیری فرمانده سپاه قرچک در این دیدار، مسجد پنج تن آل عبا را یک مسجد مبارز و فعال در تمامی عرصه ها عنوان کرد و افزود: این مسجد از لحاظ تربیت نیرو و تکثر شهدای جبهه مقاومت اسلامی نمونه است.
وی با گرامیداشت یاد شهدای قیام 15 خرداد منطقه ورامین و قرچک به ویژه منطقه پویینک ادامه داد: نمازگزاران این مسجد در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی حضور داشته و در مبارزه با جنگ فرهنگی و اعتقادی حضور فعال و مستمری داشته اند که این روحیه انقلابی ستودنی و شایسته تقدیر است.
وی با گرامیداشت یاد و نام امام بزرگوار در روزهای نیمه خرداد ماه ابراز کرد: روز 15 خرداد آغاز حرکتی بود که نتیجه آن نابودی اسرائیل را در پی خواهد داشت و انشاءالله این اتفاق به دست جوانان این مرز و بوم رقم خواهد خورد.
وی همچنین با گرامیداشت روز 14 خرداد و روز رحلت امام خوبی ها، اندیشه های آن امام همام را منشأ اثر برای عبور از بحران ها عنوان کرد و افزود: دوران نهضت اسلامی تا پیروزی انقلاب اسلامی، دوران مبارزه و جهاد بود و نقش مردم پویینک و ورامین در این مدت بسیار مهم و تأثیر گذار بود.
یادآور می شود در ابتدای این دیدار حجت الاسلام مصطفی دین پرور امام جماعت مسجد پنج تن آل عبا پوئینک قرچک با تأکید بر اهمیت و ضرورت ایده 30 شب 30 مسجد، این طرح را بسیار پسندیده خواند و گفت: دیدار شبانه فرماندهی سپاه با نمازگزاران در شبهای ماه مبارک منشأ خیر و برکت است و تعامل دو طرفه و مستقیم مردم با یک مقام مسئول کمترین خروجی آن است.

ارسال نظرات